افشارزاده:

با تاج قهر نکردم/ اگر نتایج به همین منوال باشد همه را جریمه می‌کنیم

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: اگر تیم نتواند در 4 بازی باقی مانده نتایج خوبی را کسب کند به طور حتم همه جریمه خواهند شد.

با تاج قهر نکردم/ اگر نتایج به همین منوال باشد همه را جریمه می‌کنیم
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بهرام افشارزاده در خصوص جلسه امروز هیات‌مدیره استقلال اظهار داشت: در جلسه امروز صحبت‌هایی در خصوص واگذاری انجام شد و مسائل مربوط به این موضوع نیز مورد بررسی قرار گرفت.
 
وی بیان کرد: یکی دیگر از موضوعات مهم مطرح  شده در جلسه امروز مربوط به صاحب پناه بود و با توجه به تصمیمات گرفته شده نجف نژاد به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب و جانشین صاحب پناه شد.

افشارزاده تصریح کرد: از طرفی دیگر قرار شد جلسه‌ای با خصوصی سازی تشکیل شود و مدارکی  که خواسته  شده را در اختیار آنها بگذاریم. همچنین جلسه‌ای با گودرزی  تشکیل خواهیم داد.

مدیرعامل استقلال عنوان کرد: چنانچه واگذاری سرخابی‌ها انجام نشود باید ببینیم ادامه کار چگونه خواهد بود. ابهاماتی وجود دارد که باید با حضور پورحسینی و گودرزی رفع  شود.

وی عنوان کرد: بحث دیگر  مطرح شده در جلسه امروز گزارشی از مسائل فنی بود که هیات مدیره  به مدیرعامل ارائه داد و در ادامه از سرمربی تیم حمایت شد که بازیکنان در این 4  بازی باقی مانده موفق شوند تا بتواند سهمیه آسیایی کسب کنند و باید بگویم از ابتدا از قلعه‌نویی حمایت شده بود و از این به بعد هم چنان حمایت صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل استقلال درباره مصاحبه تند روز گذشته خود در انتقاد از کادر فنی تیم بیان کرد: امروز صبح قلعه‌نویی پیش من آمد و باید بگویم که  قصدم تصغیف تیم نبوده و ما در 15 بازی که جلو بردی، اما در نهایت بازی را واگذار می‌کردیم و این باید آسیب شناسی می شد تا بتوانیم نتیجه بگیریم کادر فنی باید در مقابل هیات مدیره و رسانه پاسخگو باشد.

افشارزاده در برای اینکه قلعه‌نیوی گفته وی درباره موضوع  ضعف بدنی بازیکنان  متقاعد شد بیان کرد: قلعه‌نویی درباره دوندگی بازیکنان و همچنین مسائل ففنی  را در جلسه مطرح کرد:  وی درباره اینکه آیا در جلسه امروز درباره پیشکسوتان صحبتی با قلعه‌نویی داشته یا خیر عنوان کرد: منن اعتقاد دارم احترام پیشکسوت باید حفظ شود، اما صحبتی در این خصوص با قلعه‌نویی انجام ندادیم.

وی در این خصوص  که پس از صحبت‌های سبک دست و بد قولی‌های تاج  مشکلان مالی چگونه خواهد بود افزود: من دیگر با تاج درباره  این مساله صحبت نخواهم کرد چرا که وی مدعی است توانایی گرفتن پول از صدا و سیما را ندارد و من یک نامه به ارگان بالاتر سرافراز نوشته‌ام و منتظر هستیم تا درباره این  مساله رسیدگی شود.

مدیر عامل  باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا با تاج قهر هستید یا خیر افزود: باید بگویم که قهر کردن در کار من نیست،  اما حق ما است که پول ورزشکاران را پرداخت کنیم  و به نظر من پول حق بخش  تلویزیون باید در زمان ضرغامی صورت می‌گرفت،  اما با توجه  به برخی  از مشکلات نتوانستند از صدا و سیما پول بگیرد و این وظیفه سازمان  لیگ است که این پول را از صدا وسیما بگیرد.

وی در خصوص اینکه آیا اولتیماتوم و یا  امتیازی را برای 4 بازی باقی  مانده برای قلعه‌نویی در نظر گرفته‌ای یا نه بیان کرد: ما در هیات مدیره صحبت کردیم  که چنانچه تیم  در 4 بایز پایانی موفق نشود و نتواند  امتیازات لازم را کسب کند در این خصوص جریمه‌ای در نظر گرفته شود یا تصمیم ویژ‌ه‌ای درباره این مساله اتخاذ شود.

وی در خصوص اینکه تصمیم‌شان درباره قلعه‌نویی چه خواهد بود افزود: به طور حتم درباره سر‌مربی هم  تصمیم‌گیری خواهیم کرد، اما توقع  ما  این  است که استقلال سهمیه آسیایی کسب کند و حداقل اگر  اول نمی‌شود ولی ببتواند فصل آینده در آسیا حضور داشته باشد.
افشار زاده عنوان کرد: از طرفی دیگر باید ببینمک فصا آینده سکان دار باشگاه چه کسی  خواهد بود و هر کسی در این  باشد کمتر داشته باشد درباره  سر‌مربی هم تصمیم‌گیری می‌کند.

وی درباره اینکه اگر خودش همچنان مدیرعامل استقلال باقی بماند چه تصمیمی برای فصل آینده می‌گیرد، افزود:  باید ببینم در این 4  بازی چه نتایجی رقم می‌خورد و به  حتم در پایان ففصل تصمیم‌گیری خواهیم  کرد.

افشارزاده در مورد اظهارات سبک دست مبنی بر اینکه تا 9 اردیبهشت پولی به باشگاه  تزریق نخواهد شد افزود:  به نظر می رسد سبک دست نگران  این است  که س از واگذاری باشگاه به بخش خصوصی مالکان نتوانند مبالغ  را پرداخت کنند  فکر می‌کنم  اظهارات  وی درست  باشد چرا  که سبک دست  متعقد شده  پیش از 6  میلیاردی که باقی مانده است را پرداخت کند.

وی افزود: سبک دست باید در تاریخ 26  فروردین یک میلیارد و پانصد میلیون  تومان به باشگاه پرداخت می‌کرد که این امر صورت نگرفته و 6  میلیارد هم باید تا پایان فصل و پایان 4 بازی به  ما بدهد. 

افشارزاده درباره اینکه سبک دست مدعی  شده  18 میلیارد به استقلال کمک  کرده  افزود: 18  میلیارد نبوده بلکه 16میلیارد بوده که البته مصوب ما در هیات مدیره  35  میلیارد بوده است.

لازم الاجرا است سبک دست این پول را پرداخت کند و این پول را باید تا 9 اردیبهشت طبق تعهدی که به خادم داده پرداخت کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: افشار زاده ، باشگاه ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار