مورینیو: آزارد یک ستاره متواضع است/ جایگاه آزارد در کنار مسی و رونالدوست!

خوزه مورینیو سرمربی باشگاه چلسی ادن آزارد ستار تیمش را متواضع توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ادن آزارد هافبک هجومی باشگاه چلسی این روزها با به ثمر رساندن گل‌های متعدد خود بر سر زبان افتاده است، وی توانست در برابر تیم فوتبال منچستر یونایتد نیز سه امتیاز ارزشمند برای تیمش با به ثمررساندن گل پیروزی بخش چلسی به دست آورد مضاف بر اینکه وی هم اکنون جز 6 نامزد نهایی بهترین بازیکن حرفه‌ای لیگ جزیره قرار گرفته است. اما هافبک بلژیکی باشگاه چلسی هم اکنون مورد توجه سرمربی پرتغالی این تیم قرار گرفته است و او را بسیار متواضع می‌داند.

خوزه مورینیو سرمربی باشگاه چلسی در این خصوص گفت: ادن از لحاظ فیزیکی و ذهنی بسیار قوی است. او به نقشش در تیم به طور کامل آگاهی دارد من به او قبل از بازی برابر یونایتد گفتم: این همان بازی است که ما هیچ وقت واگذار نمی‌کنیم، اما باید پیروز شویم، او خیلی واضح و به درستی فهمید که هم اکنون چه شرایطی وجود دارد، در جایی که تیم از تمام توان و قدرت خود استفاده نمی‌کند استعداد و توانایی‌های او می‌تواند چاره ساز باشد او برای ما آنجا حضور داشت.

ستارگان زیادی وجود داشته در جاهای مختلفی که من کار کرده‌ام، اما او یک ستاره فروتن و متواضع است او تغییر نکرده است این بازیکن واقعاً فوق العاده است و او هم بر این نکته واقف است که جایگاهش در کنار مسی، رونالدو است.

می می‌خواهم که ادن آزارد در لیگ برتر انگلیس به عنوان بهترین بازیکن معرفی شود چرا که می‌دانم او بهترین است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مورینیو ، آزارد ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار