رئیس کانون دفاتر پیشخوان دولت:

رونمایی از پنج طرح کلیدی در شبکه دفاتر پیشخوان خدمات دولت

از پنج طرح کلیدی در شبکه دفاتر پیشخوان خدمات دولت با حضور مسئولان عالی رتبه اعم از رئیس جمهور، وزرا و استانداران رونمایی می شود.


یکی ۲ دستگاه از الحاق شدن به دفاتر پیشخوان خودداری می‌کنند
 رئیس کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت گفت: اکنون یکی دو دستگاه که یکی از آنها پلیس+۱۰ است با الحاق شدن به دفاتر پیشخوان دولت مخالفت می‌کنند در حالیکه این کار به نفع تمامی دستگاه‌ها و مردم خواهد بود.

 
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، علی فلاح حقیقی در نشست خبری سومین همایش دفاتر پیشخوان خدمات دولت که صبح امروز برگزار شد با اشاره به اینکه این همایش 22 اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود، اظهار کرد: دور سوم این همایش بعد از وقفه‌ای چهار ساله در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.
 
وی عنوان کرد: در این همایش قرار است از پنج طرح کلیدی در شبکه دفاتر پیشخوان خدمات دولت با حضور مسئولان عالی رتبه اعم از رئیس جمهور، وزرا و استانداران رونمایی شود.
 
رئیس کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت در ارتباط با نوع این خدمات گفت: اغلب آنها در زمینه وزارت بهداشت، آموزش و پرورش، سازمان ثبت احوال و طرح‌های زیرساختی با مشارک وزارت ارتباطات است.
 
او خاطر نشان کرد: طرحی نیز در زمینه کاهش مصرف کاغذ در کشور و مدیریت مکاتبات داریم که به نوعی یک اتوماسیون خاص است و امیدواریم با حضور رئیس جمهور رونمایی شود.
 
فلاح حقیقی با بیان اینکه تاکنون 740 خدمت در معاونت توسعه احصاء شده که قابل واگذاری به دفاتر است، ابراز کرد: اکنون 350 خدمت - دستگاه در حال ارائه است اما در این مراسم قرار است خدمات دیگری نیز به سبد ما اضافه شود.
 
رئیس کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت با بیان اینکه خدمات تمامی دستگاه‌ها باید توسط دفاتر پیشخوان صورت گیرد ، افزود: باید تمامی دفاتر موجود به دفاتر پیشخوان ملحق شوند تا در نهایت مردم برای دریافت خدمات الکترونیکی با یک تابلو مواجه باشند.
 
وی خاطر نشان کرد: اکنون یکی دو دستگاه که یکی از آنها پلیس+10 است با این رویه مخالفت می‌کنند در حالیکه این کار به نفع تمامی دستگاه‌ها و مردم خواهد بود.
 
فلاح حقیقی با بیان اینکه دفاتر 70 هزار شغل ایجاد کرده‌اند، گفت: 12 هزار میلیارد تومان از سرمایه‌های ملی در این زمینه صرف شده و لذا در برنامه ششم توسعه نباید نسبت به این حوزه غفلت کرد.
 
او ابراز کرد: به دفاتر نباید به عنوان دوره گذار نگاه و باید در برنامه ششم توسعه جایگاهی مشخص به آن اختصاص داده شود تا سرمایه‌گذاری‌ها دچار خسارت نشود.
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار