دوچرخه سواران پیوند سبز در میان مددجویان کهریزک

در چهارمين سال متوالي ، ركابزنان جوان پيوند سبز با حضور در جمع معلولين و سالمندان ، روزي خوش را در جمع اين عزيزان گذراندند .

به گزارش خبرنگار رفاهی باشگاه خبرنگاران، جمعي از جوانان پرشور و ورزشكار شهرمان در گروهي موسوم به پيوند سبز از مركز شهر تا محل آسايشگاه را ركاب زدند تا با حضور در جمع معلولين و سالمندان يك روز سبز را در ميان آنان بگذرانند .

حضور در بخشهاي مختلف بستري و عيادت از سالمندان و معلولين از ويژه برنامه هاي بود كه اين جوانان ورزشكار به آن پرداختند .

در اين دوره از گردهمايي ورزشكاران پيوند سبز ، جمعي از هنرمندان انجمن فرهنگي – ادبي بمان نيز به اين جمع پيوستند تا با اجراي برنامه هاي شاد و موسيقي ، ساعاتي دل انگيز را براي اهالي آسایشگاه خیریه كهريزك به ارمغان آوردند .

گفتنی است : انجمن فرهنگي – ادبي بمان تشكلي خيريه و مردم نهاد است كه بازنشستگان و فرهيختگان مختلفي در آن عضو بوده ، امور گوناگون عام المنفعه را در برنامه هاي خود دارند .

خانم اكبري مسئول هماهنگي گروه پيوند سبز در سخنان كوتاهي درباره اين حضور زيبا گفت :
امروز براي همه ما روز باشكوهي بود ، همه ورزشكاران با انرژي ركاب زدند تا به مقصد برسند . آنچه بيش از همه چيز به ما قوت قلب مي دهد ، لبخند زيبا و معنا داري است كه اين عزيزان با ديدن گروه ما به لبهايشان مي نشيند و ما اين رضايتمندي را حاضر نيستيم با هيچ هديه ديگري عوض كنيم .

اكبري خطاب به كسانيكه تاكنون كهريزك را از نزديك نديده اند تصریح کرد: برخي گمان مي كنند اگر به كهريزك بيايند و سالمندان و معلوليني كه اينجا هستند را ببينند ، غمگين مي شوند يا در روحيه شان تأثير منفي مي گذارد ، در حاليكه خدا را شاهد مي گيريم هر وقت و به هر مناسبتي كه ما به كهريزك مي آئيم با يك دنيا انرژي و روحيه مثبت اينجا را ترك مي كنيم و مشتاقيم كه بار ديگر فرصتي بيابيم تا بازهم در جمع آنان حاضر شويم .

همچنين ذهتابي مسئول كانون فرهنگي – ادبي بمان هم اظهار داشت :كارت دعوتي كه از جانب خدا براي ما صادر شده بود را پاسخ داديم ، از او سپاسگزاريم كه ما را به اين ميهماني دعوت كرد و ما را سرافراز از اين ميهمان نوازي خود گرداند .

وي حضور در چنين اماكني را وظيفه اخلاقي هر انسان خداشناسي دانست و خاطرنشان کرد: افرادي كه عضو كانون بمان هستند جملگي از اشخاص تحصيل كرده يا هنرمند اين مملكت هستند و بخوبي واقفند كه بايد با انواع اقدامات خداپسندانه رسالت انساني خود را در اين دنياي كوتاه پيش رو به انجام برسانند و خدا را با اين امور خشنود و خرسند سازند .  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار