هفته چهاردهم لیگ حرفه ای بسکتبال؛

برد دانشگاه آزاد با 28 امتیاز بازیکن جدید انگلیسی/ نجات پتروشیمی در دقیقه آخر

تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در هفته چهاردهم لیگ حرفه ای با استفاده از بازیکن خارجی جدید خود موفق به شکست ثامن با اختلاف 43 امتیاز شد. پتروشیمی بندرامام هم از یک باخت خارج از خانه در اصفهان فرار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در اولین دیدار هفته چهاردهم لیگ حرفه ای بسکتبال موفق به پیروزی 93 بر 51 مقابل ثامن مشهد شد.

دانشگاه آزاد در نیمه اول هم با نتیجه 40 بر 33 شده بود.

رایان ریچاردز بازیکن انگلیسی جدید تیم تهرانی نیز در این دیدار به میدان رفت و با کسب 28 امتیاز و تاثیرگذاری 31 جزء بهترین بازیکنان دانشگاه بود.

فرار دقیقه آخر

در اصفهان پتروشیمی با نتیجه 34 بر 31 پمینا را در نیمه اول شکست داد اما تیم پمینا در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت و تا دقیقه آخر بازی نیز از پترشیمی پیش بود. پتروشیمی در دقیقه آخر با امتیازات صمد نیکخواه از باخت فرار کرد و در نهایت با گرفتن خطا و گل شدن پرتاب های پنالتی این تیم، بازی با نتیجه 69 بر 64 به نفع پتروشیمی تمام شد.

عرفان نساج پور و بهنام یخچالی دیگر بازیکنانی بودند که در دقایق آخر به برد پتروشیمی کمک کردند. صمد نیکخواه هم با 23 امتیاز بهترین بازیکن آماری تیم بود.

غیبت 3 بازیکن اصفهانی پتروشیمی

محمد فلاحت، محمد ترابی و محمدرضا اکبری 3 بازیکن اصفهانی پتروشیمی بندرامام که روز گذشته در راه سفر به اصفهان دچار سانحه رانندگی شده بودند، در این بازی مقابل تیم شهر خود غیبت داشتند.

اکبری و ترابی با مشکل خاصی بعد از تصادف روبرو نشده بودند اما فلاحت که به خاطر نبستن کمربند از خودرو به بیرون پرتاب شده بود، با شکستگی دنده مواجه شده و در بیمارستان مانده بود.

گفتنی است دیدار تیم های شهرداری گرگان و هفت الماس قزوین هم به خاطر تعلیق فعالیت های تیم هفت الماس تا زمان تشکیل کمیته انضباطی برگزار نشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار