رئیس مجلس شورای اسلامی:

سازمان تأمین اجتماعی خدمات قابل توجه و بزرگی به مردم ارایه می کند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تأمین اجتماعی خدمات قابل توجه و بزرگی را به مردم ارایه می کند و منابع این سازمان در راستای خدمات بیشتر و بهتر به افراد جامعه باید تقویت شود.

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر علی لاریجانی با حضور در بیمارستان تأمین اجتماعی امام رضا (ع)قم و ابراز رضایت از عملکرد این مرکز درمانی، افزود:  راه اندازی و تجهیز بیمارستان امام رضا (ع)قم  باعث شده،خدمات خوبی به بیماران ارایه شود.

وی اظهار داشت: دولت باید توجه ویژه ای در زمینه تأمین منابع بیمه اقشار آسیب پذیر به ویژه جامعه کارگران ساختمانی و قالیبافان داشته باشد.

وی تصریح کرد: راه دسترسی راحت به بیمارستان امام رضا (ع)و تأمین پزشک متخصص از جمله مواردی است که  خواهان انجام آن برای رفاه حال مخاطبان این مرکز درمانی هستم.

مدیرکل تامین اجتماعی قم نیز افزایش امنیت اجتماعی در جامعه با حمایت از تولید و صنعت را از جمله ماموریت های سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی با ارایه 26 نوع خدمت به جامعه هدف، سعی در ارایه بهترین خدمات در کمترین زمان ممکن را دارد.

وی با بیان اینکه بیش از 735 هزار بیمه شده تحت پوشش تامین اجتماعی در قم هستند، افزود: قم یک استان ویژه بوده و شایسته است نگاه مسئولان به قم به صورت ملی باشد.

سیدمجتبی موسوی خواستار تامین منابع مورد نیاز برخی قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی شد و تصریح کرد: بیمه های قالیبافان و کارگران ساختمانی که مورد تصویب مجلس قرارگرفته اند در اجرا به دلیل عدم تامین اعتبار مورد نیاز با مشکل مواجه شده اند.

مدیردرمان تامین اجتماعی قم همچنین  در این جلسه گفت: تامین اجتماعی قم با 3 مرکز درمانگاهی و یک بیمارستان به بیمه شدگان و سایر مردم خدمت ارائه می کند که با راه اندازی این بیمارستان شاهد تحول جدی درخدمات سازمان تأمین اجتماعی هستیم.

دکتر داود علیمحمدی خدمات رسانی در بیمارستان تامین اجتماعی قم را مطلوب توصیف کرد و افزود:پاسخگویی به بیش از 300 هزار بار مراجعه، انجام 6 هزار و 500 عمل جراحی و بستری شدن 10 هزار بیمار  از زمان راه اندازی بیمارستان  نشان دهنده موفقیت این بیمارستان در ارائه خدمات به مردم است.

وی از برنامه ریزی جهت اجرای طرح توریسم درمانی در بیمارستان امام رضا (ع) تامین اجتماعی قم خبر داد و اظهار داشت: سال گذشته این بیمارستان توانست رتبه سوم تعویض مفصل را در بین بیمارستان های تأمین اجتماعی کشور کسب کند.

وی تصریح کرد: درمان تامین اجتماعی با داشتن امکانات سخت افزاری مطلوب،اقدامات بسیار مهمی در اجرای طرح تحول سلامت ایفا کرده و به منظور افزایش کیفیت خدمت رسانی، توجه به بعد نرم افزاری برای ارتقاء ونگهداری و درمان  بیمه شدگان ضروری است.

لازم به ذکر است، رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای تأمین استان قم حضور یافت و همچنین در بازدید از بخش های مختلف بیمارستان تأمین اجتماعی امام رضا (ع)قم از بیماران بستری در این مرکز عیادت کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
بیمه تامین اجتماعی باید فراگیر شده و همه را تحت پوشش قرار بده بخصوص بیکاران تحصیل کرده را
مانند طرح بیمه سلامت همگانی
چون این عزیزان بیکار، از دو طرف ضرر میکنن یکی بیکاری و دیگری بیمه نبودن
آخرین اخبار