افشارزاده:

تا حالا از خجالت بازیکنان در تمرین حاضر نشده بودم

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: تا زمانی که ما در تیم استقلال هستیم، قلعه نویی و کادرش در تیم ماندنی خواهند بود.

تا حالا از خجالت بازیکنان در تمرین حاضر نشده بودمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بهرام افشار زاده که عصر امروز در محل تمرین استقلال حضور یافته بود در جمع بازیکنان اظهار داشت: خوشحالم بعد از مدت‌ها در کنار شما هستم، به خاطر مشکلات مالی که داشتیم به تمرین نمی آمدم. به محل تمرین آمدم تا به شما خسته نباشید بگویم و در روزهای باقی مانده فشار را کم کنیم.

وی بیان کرد:‌ جا دارد از تک تک شما به خاطر بازی‌هایی که تا الان انجام دادید تشکر کنم. از امیر قلعه نویی و کادر فنی تیم تشکر می‌کنم، اگر کوتاهی بوده از طرف ما بوده است، ما تلاش می‌کنیم از شأن باشگاه دفاع کنیم چرا که استقلال قدمتی 70ساله دارد.

مدیر عامل استقلال عنوان کرد: الان مشکلاتی در تیم وجود دارد اما ورزش همین است اعتقاد دارم شما در این 4بازی آینده فقط موفق می‌شوید و من امید دارم شما قهرمان شوید، اتفاقات در فوتبال زیاد است و هر چیزی تا پایان فصل ممکن است.

وی افزود: نجف نژاد از امروز به عنوان هیأت مدیره انتخاب شده است و امید داریم از نظر اقتصادی از تجارب وی استفاده کنیم. تا وقتی ما در تیم استقلال هستیم امیر قلعه نویی و کادرش در تیم می‌مانند و سعی کنید در این 4 بازی با تمام توان و نیرو بازی کنید و باز هم از زحمات شما تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: بازیکنان ، تمرین ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار