در نامه دبیرکل فدراسیون به رئیس سازمان لیگ مطرح شد؛

همه متقاضیان واسطه نقل و انتقالات باید در آزمون شرکت کنند

لیست واسطه های نقل و انتقالات زیر نظر فدراسیون که در آزمون مورد نظر شرکت کرده و موفق به کسب مجوز رسمی "واسطه نقل و انتقال" شده اند در اختیار سازمان ليگ برتر قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون نامه ای درخصوص اجرایی شدن فعالیت واسطه های نقل و انتقالات به مهدی تاج – رئیس سازمان لیگ ارسال کرد.

در این نامه آمده است:
با توجه به مصوبه 11 ژوئن 2014 کنگره فیفا در ارتباط با نحوه فعاليت "واسطه های نقل و انتقالات" از سال جديد که منجر به لغو عضویت همه کارگزاران رسمی و پيشين فیفا شده است، امور بین الملل فدراسیون اطلاعیه ای را جهت ثبت نام از متقاضیان در سایت فدراسیون درج کرده است و متقاضیان فعاليت در حوزه نقل و انتقالات بازیکنان و اعضای کادر فنی باشگاه ها تا تاريخ 3/2/94 فرصت دارند برای شرکت در آزمون مربوط به آن به فدراسیون فوتبال مراجعه کرده و ثبت نام کنند.
همچنین با توجه به اهميت موضوع که نیاز به سازماندهی و نظارت بیش از پیش را می طلبد، شایسته است ضمن ابلاغ دستورالعمل مربوطه به همه باشگاه های کشور، کليه عوامل باشگاه ها را از اين امر مطلع کرده و در صورت عدم اجرای آن از سوی اعضای محترم باشگاه ها، مراتب جهت پیگیری به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال ارجاع خواهد شد.

بدیهی است، لیست واسطه های نقل و انتقالات زیر نظر فدراسیون که در آزمون مورد نظر شرکت کرده و موفق به کسب مجوز  رسمی "واسطه نقل و انتقال" شده اند در اختیار سازمان محترم ليگ برتر قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار