فرمانده انتظامی تهران بزرگ تشریح کرد

شبیخون پلیس به 101 اراذل و اوباش پایتخت/ تشدید برخورد با افراد شرور در سال 94

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام خبر دستگیری ۱۰۱ نفر از اراذل و اوباش سطح ۳ تهران، گفت: هفته آینده گزارش خوبی در رابطه با عملکرد پلیس بزرگراه منتشر می‌شود.

شبیخون پلیس به 101 اراذل و اوباش پایتخت/ تشدید برخورد با افراد شرور در سال 94
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری 101 نفر از اراذل اوباش از شب گذشته تاکنون تصریح کرد: اقدامات علیه اراذل و اوباش در سال 94 تشدید شده است و در همین راستا از شب گذشته تاکنون 101 نفر از اراذل و اوباش در تهران که اقدامات ناهنجار مانند عربده‌کشی، مزاحمت برای نوامیس و غیره داشتند دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در رابطه با برخورد با اراذل و اوباش سطح یک و دو، موارد خاصی وجود ندارد و فقط این موضوع تک و توک مشاهده می‌شود و با آنها برخورد می‌شود.

ساجدی‌نیا گفت: امسال در مورد اراذل و اوباش سطح 3 بنا داریم که این گونه افراد را در طرح مقابله جای دهیم و افرادی که از شب گذشته تاکنون دستگیر شدند جزئی از همین افراد هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در هنگام مشاهده چنین افرادی و برخورد با آنان سریعاً همچون گذشته با پلیس 110 تماس بگیرند تا با این افراد برخورد لازم صورت گیرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در سال 93 در حوزه برخورد با اراذل و اوباش وضعیت خوبی داشتیم که در سال 94 نیز ادامه پیدا خواهد کرد و مردم بدانند که فرزندان آنان در نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای ایجاد امنیت برای آنان به کار خواهند گرفت.

ساجدی‌نیا در رابطه با سوالی در رابطه با دور دور بازی برخی افراد در خیابان‌ها که در گذشته چندین مقر آنان شناسایی شده بود، گفت: چنانچه مردم موضوعاتی از این دست را گزارش کنند یا مأموران نیروی انتظامی آنها را مشاهده کنند با آنها برخورد خواهد شد.

وی افزود: در بین این افراد علاوه بر کسانی که مزاحمت، ناهنجاری و عربده‌کشی می‌کردند افراد سابقه‌داری وجود دارند که تاکنون چندبار دستگیر شده‌اند و چنانچه افراد هرچندبار دستگیر شده‌ باشند در صورت انجام جرمی مجدداً دستگیر می‌شوند.

ساجدی‌نیا تصریح کرد: در بین این 101 نفر افرادی بودند که باید خود را هر هفته به مراکز انتظامی معرفی می‌کردند که آنها به این مراکز مراجعه نکرده‌اند بنابراین بازداشت شدند.

ساجدی‌نیا در پاسخ به سوالی مبنی بر نقش پلیس راهنمایی و رانندگی در تصادفاتی که نمونه آن شب گذشته روی داد، گفت:  نزدیک به بیش از 9 سال است که پلیس بزرگراه تاسیس شده است و آنها تاکنون کارکرد خوبی داشته‌اند و با برخورد با افزایش سرعت از تعداد زیادی حوادث جلوگیری کرده‌اند.

ساجدی‌نیا تاکید کرد: دیشب من گزارش را رصد می‌کردم و همانطور که در گزارش آمده بود همکاران در کمتر از یک دقیقه به محل رسیده بودند و مردم بدانند دوستان و همکاران ما به شکل شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی‌اند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: به مردم این نوید را داد که نیروهای انتظامی شامل پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر نیروها تقویت خواهند شد.

وی افزود: در هفته آینده همزمان با عید مبعث گزارش بسیار خوبی در رابطه با پلیس بزرگراه به مردم خواهیم داد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
چطور ممکنه در بزرگراه پلیس کمتر از یک دقیقه به محل حادثه رسیده باشد؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
درود سردار اشد برخورد با هنجارشكنان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
انشاءا. . . که خداوند قادر متعال نیروی انتظامی متدین و غیور ایران اسلامی را در پناه خودش حفظ فرماید. الهی آمین
آخرین اخبار