امیرعبداللهیان در جریان نشست سه جانبه معاونان وزرای خارجه ایران، سوئیس و سوریه:

خوش‌بینیم که در ساعات آینده حملات نظامی به یمن متوقف شود

معاون وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه تحولات یمن یکی از موضوعاتی است که دستگاه دیپلماسی کشورمان به آن توجه دارد، گفت: خوش‌بین هستیم که در ساعات آینده پیرو مجموع تلاش‌های صورت گرفته، شاهد توقف حملات نظامی به یمن باشیم.

امیرعبداللهیان: خوش‌بینیم در ساعات آینده حملات نظامی به یمن متوقف شود
به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ "حسین امیر عبداللهیان" در آغاز نشست سه جانبه معاونان وزرای خارجه ایران ،‌سوئیس و سوریه گفت: تحولات یمن یکی از موضوعاتی است که دستگاه دیپلماسی کشورمان به آن توجه دارد و خوش‌بین هستیم که در ساعات آینده پیرو مجموع تلاش‌های صورت گرفته، شاهد توقف حملات نظامی به یمن باشیم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون عربی - آفریقایی وزیر امور خارجه اضافه کرد: ما خوش‌بینیم که در ساعات آینده شاهد آن باشیم که گروه‌های مختلف یمنی بر سر میز مذاکره گرد آیند و برای تقویت روند سیاسی در این کشور تلاش کنند.

امیرعبداللهیان در پایان ابراز امیدواری کرد که خوش‌بینی در خصوص توقف حملات نظامی به یمن در ساعات آینده به نتایج روشن و مشخصی برسد.

نشست سه جانبه معاونان وزرای امور خارجه ایران، سوئیس و سوریه با هدف بررسی راهکارهای ارسال گسترده‌تر کمک‌های انسان دوستانه بین‌المللی به سوریه در وزارت امور خارجه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۳۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
ملت مقاوم یمن باید برای توقف حملات هوایی ال سعود داعشی چند موشک را علیه ال سعود شلیک کنند تا ال سعود بداند که یمن جایی نیست که داعش بتواند بر ان تسلط یابد،مرگ بر اسراییل و درود بر ملت یمن و انصارالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
سیاست خارجی فعال منطقه ای می تواند ، مشکلات منطقه را کاهش دهد . از این امر نباید غافل شد .
آخرین اخبار