مرگ راننده تهرانی در برخورد با تیر برق

ملکی خاطرنشان کرد:‌همزمان با رسیدن مأموران آتش‌نشانی، راننده 42 ساله خودرو از خودرو خارج و پس از معاینات لازم مشخص گردید که وی به دلیل جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

  به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران به نقل از فارس ، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از برخورد یک دستگاه خودرو وانت با تیر برق فشار قوی در اتوبان آوینی خبر داد و گفت: در این حادثه راننده به دلیل جراحت زیاد جان سپرد.
جلال ملکی اظهار داشت: در ساعت 13 و 15 دقیقه حادثه واژگونی خودرویی در مسیر اتوبان آوینی نرسیده به شهرک امام به سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.
وی تصریح کرد: در این حادثه ایستگاه 14 به محل اعزام و مشاهده شد که یک دستگاه خودروی وانت که سنگ حمل می‌کرده به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی خارج و با تیر برق فشار قوی برخورد داشته است.
ملکی خاطرنشان کرد:‌همزمان با رسیدن مأموران آتش‌نشانی، راننده 42 ساله  از خودرو خارج و پس از معاینات لازم مشخص گردید که وی به دلیل جراحات وارده جان خود را از دست داده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران ادامه داد: عملیات نجات و ایمن‌سازی در محل انجام و درنهایت در ساعت 14 و 20 دقیقه مأموریت به پایان رسید.

انتهاي پيام /
برچسب ها: تصادف ، مرگ ، تیربرق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار