به مناسبت هفته سلامت ؛

دهکده سلامت در بوستان دانشجو افتتاح شد

دهکده سلامت به مناسبت هفته سلامت با حضور مدیران ارشد منطقه 11 در بوستان دانشجو افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران ، به مناسبت هفته سلامت دهکده سلامت با حضور شهردار منطقه 11 ، معاون اجتماعی منطقه، معاون فنی عمران منطقه، شهرداری نواحی 4 گانه  و مدیر اداره سلامت منطقه، در بوستان دانشجو افتتاح شد.
 
نصراله آبادیان شهردار منطقه 11، در مراسم افتتاحیه هفته سلامت در بوستان دانشجو ، اظهار کرد: این دهکده با هدف ارتقا آموزش ها در خصوص سلامتی شهروندان با شعار از مزرعه تا سفره با همکاری اداره سلامت به مدت یک هفته در بوستان دانشجو برگزار می شود. 
وی با اشاره به اینکه 25 غرفه در دهکده سلامت آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است افزود: این غرفه‌ها با موضوعات مختلفی مانند دانستنی های سلامت، مشاوره پزشکی، طب سنتی، معاینات چشم و مشاوره تغذیه برای استفاده شهروندان به مدت یک هفته فعالیت می‌کنند. 

آبادیان تصریح کرد: با توجه به حجم انبوه تردد در پیاده‌رو این پارک  به طور قطع این دهکده می تواند علاوه بر سطح منطقه در سطح فرا منطقه‌ای نیز برای شهروندان مورد استفاده قرار گیرد. 

عابدیان در خصوص اینکه دهکده سلامت حلقه واسط میان شهروندان و مراکز خدمات سلامت است، عنوان کرد: در دهکده سلامت منطقه مباحثی همچون طرح آسمان آبی و زمین پاک ، به شهروندان آموزش داده می‌شود. 

شهردار منطقه 11 در پایان گفت: در این دهکده انواع خدمات پزشکی به شهروندان ارائه می شود. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: شهر ، بوستان ، هفته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار