قم؛

کشف 60 کیلوگرم تریاک این بار از بار پلی اتیلن یک تریلی در قم

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: 60 کیلوگرم تریاک این بار از بازرسی یک دستگاه تریلی در قم کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم بیان داشت: یک قاچاقچی مواد مخدر قصد داشت مقداری مواد مخدر را که از رابط خود در یکی از شهر های جنوبی  کشور تحویل گرفته بود به یکی از استان های هم جوار استان قم منتقل کند که با کنترل های مداوم و دقیق و پیگیری های اطلاعاتی ماموران در محورهای مواصلاتی استان قم توانستیم خودرو مورد نظر را در محور عوارضی قم-گرمسار شناسایی ومتوقف کنیم.
 
غلام عباس بلفکه در ادامه عنوان کرد: بار تریلی پلی اتیلن بوده و به دلیل وزن نوع محموله حمل شده که کیسه های پی وی سی بود پس از بازرسی ماموران از خودرو بیش از 60 کیلوگرم تریاک کشف و متهمان خودرو دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دادگاه فرستاده شدند. 


وی در ادامه با بیان اینکه یکی از سارقان نیز به بیش از بیست و دو فقره سرقت در استان قم اعتراف کرد افزود: طی تکمیل پرونده یکی از سارقان اعتراف کرد که خودروهایی که در مکان های خلوت پارک شده بودند در نظرم جلب توجه میکرد که با تخریب در خودرو، لوازم داخل آن را سرقت می کردم. 

بلفکه در ادامه به شهروندان توصیه کرد: در صورت لزوم خودروهایشان را در پارکینگ های عمومی سطح شهر و یا پارکینگ منزل خود پارک کنند و در صورت پارك خودرو بیرون از منزل  حتما از تجهیزات ایمنی مانند دزدگیر و قفل پدال و فرمان استفاده کنند.
 

 
انتهای پیام/ د

برچسب ها: سرقت ، مواد ، مخدر ، مبارزه ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.