صفحات اجتماعی روزنامه‌ها در قاب باشگاه خبرنگاران:

از پرونده کنترل کیفیت نان در وزارت بهداشت تا شهریه 5 میلیون تومانی مدارس ابتدایی

در صفحات اجتماعی روزنامه‌های کشور موضوعهای پرونده کنترل کیفیت نان در وزارت بهداشت و قطار گردشگری در راه ایران پیگیری می‌شود.

به گزارشخبرنگار دنیای ارتباطات باشگاه خبرنگاران، روزنامه مردم سالاری، جام‌جم، آرمان، وطن امروز و ایران در صفحات اجتماعی امروز خود به مطالبی همچون شهریه 5 میلیون تومانی در مدارس ابتدایی، آغاز یکسان سازی، خدمات درمانی بیمه‌ها، دریاچه ارومیه همچنان تشنه توجه و غیره اشاره کردند که در ادامه نگاهی کوتاه  به آن خواهیم داشت. 
 
روزنامه جام جم: 

جاذبه‌های گردشگری ایران در استانهای مختلف کشور و کلانشهرهایی مانند تهران دارای اهمیت بسیار در جهان و زمینه‌ای برای جذب گردشگران در ایران است. 
 
حضور گردشگران در ایران و توجه آنها به جاذبه گردشگری در طول تاریخ گردشگری ایران در جایگاه مهمی قرار داشته واین موضوع دارای اهمیت بسیار در جامعه امروز است. 
 
روزنامه جام جم در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع قطار گردشگری در راه ایران می‌پردازد. 
 
در این گزارش آمده است تفاهم‌نامه لوزان هنوز به توافق‌نامه ختم نشده اما تأثیرات مثبت آن را دست‌کم در بازار گردشگری کشور می‌توان احساس کرد به همین دلیل کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند گردشگری کشور امسال رونق قابل توجهی خواهد داشت. 
 
در ادامه نیز موضوعهای جایگاه گردشگری ایران در جهان، آماده نبودن زیرساختهای گردشگری کشور، ورود 4میلیون 100هزار گردشگر خارجی در ایران در سال 93، افزایش دو برابر آمار گردشگران خارجی در ایران نسبت به سال 92 تفاهم‌نامه لوزان و غیره بررسی می‌شود. 
 
همچنین روزنامه جام جم در صفحه اجتماعی خود به موضوع دریاچه ارومیه همچنان تشنه توجه می‌پردازد. 
 
روزنامه وطن امروز: 

شهریه 5میلیون تومانی مدارس ابتدایی 

روزنامه وطن امروز در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع شهریه 5 میلیون تومانی مدارس ابتدایی می‌پردازد. 
 
این روزنامه در این باره آورده است سقف شهریه مدارس غیر دولتی مقطع ابتدایی 5میلیون تومان است و با مدارسی که بیش از این مبلغ را دریافت می‌کنند برخورد خواهد شد. 
 
در ادامه نیز بررسی موضوعهای سقف شهریه مدارس غیر دولتی برخورد جدی با متخلفان هنگام دریافت شهریه غیر قانونی در مدارس غیر دولتی شرایط و امکانات رفاهی و آموزشی مدارس غیردولتی متغییر بودن الگوی شهریه مدارس غیر قانونی و غیره صورت می‌گیرد. 
 
همچنین روزنامه وطن در صفحه اجتماعی امروز خود حاشیه خزر پرحاشیه محیط زیست و تغییر اولویتها و بورسیه‌های اعطاء شده قانونی است می‌پردازد.

روزنامه ایران 

*آغاز یکسان‌سازی خدمات درمانی بیمه‌ها 

روزنامه ایران در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع آغاز یکسان‌سازی خدمات درمانی بیمه‌ها می‌پردازد.
در این روزنامه آمده است در طرح یکسان‌سازی رویه سازمان‌های بیمه‌گر پایه تمام بیمه‌شدگان با هر دفترچه‌‌ای به مراکز درمانی مراجعه کنند یک خدمت واحد با کیفیت یکسان دریافت می‌کنند.
همچنین در این طرح به منظور حمایت از بیمه‌شدگان و رفاه حال آنان بالاترین پوشش تعهدات بیمه پایه سلامت با عنوان ملاک عمل یکسان‌سازی مدنظر قرار گرفته است.
در ادامه نیز موضوع‌های طرح یکسان‌سازی رویه سازمان‌های بیمه‌گر پایه، تفاوت نحوه ارائه خدمات بیمه پایه به بیمه شدگان تحت پوشش سازمان‌های بیمه‌گر، قوانین، مقررات و ضوابط نحوه پوشش خدمات سلامت، پرداخت، رسیدگی به اسناد پزشکی و قرارداد‌های متفاوت سازمان‌های بیمه‌گر و ... بررسی می‌شود.
همچنین روزنامه ایران در صفحه‌ی اجتماعی امروز خود به موضوع‌های پرونده کنترل کیفیت نان در وزارت بهداشت و تعلیق معلمانی که اقدام به تنبیه بدنی دانش‌آموزان کنند، می‌پردازد.
روزنامه مردم سالاری
*
فقر مهمترین عامل تأثیر‌گذار بر سلامت است
روزنامه مردم‌سالاری در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع فقر مهمترین عامل تأثیر‌گذار بر سلامت است می‌پردازد.
در این گزارش آمده است، فقر مهمترین عاملی است که بر سلامت مردم تأثیر می‌گذارد، بنابر این زندگی مردم برای رسیدن به عدالت در سلامت باید سامان یابد.
سامان دادن زندگی مردم از اهداف دولت است تا اقتصاد از رکورد خارج شود و تورم نیز به تدریج کاهش یابد.
در ادامه نیز بررسی موضوع‌های تأثیر فقر بر سلامت مردم، خارج رکود اقتصادی و کاهش تدریجی تورم، بهبود شاخص‌های مؤثر بر فقر، ارتقای مؤلفه‌های اجتماعی در سلامت جامعه مسئولیت کمیته مؤلفه‌های اجتماعی در سلامت، لزوم حمایت مجلس و قوه قضائیه پیرامون معضل بزرگ فقر در جامعه و ... صورت می‌گیرد.
همچنین روزنامه مردم سالاری در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع‌های معتادان روزانه 5/1 تن مواد مخدر دود می‌کنند، رکود و رخوت رنج می‌برد و رشد صنعت به قیمت تأخیر محیط زیست قابل پذیرش نیست، می‌پردازد.
روزنامه آرمان

*خشکاندن درختان مثل قتل زنجیره‌ای است

روزنامه آرمان در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع خشکاندن درختان مثل قتل زنجیره‌ای است، می‌پردازد.

این روزنامه در این باره آورده است، خشکاندن درختان شهر تهران مانند قتلهای زنجیره‌ای است، ادامه دارد. این درحالی است که شهرداری تهران ده‌ها میلیارد تومان برای ایجاد فضای سبز در تهران هزینه می‌کند اما توان جلوگیری از تخریب فضای سبز گذشته را ندارد.

در ادامه نیز موضوع‌های خشکاندن درختان شهر تهران، طرح بارگذاری و تعیین کاربری املاک بر اساس طرح تفضیلی، ادامه مجموعه خشکاندن درختان در شهر تهران و قتل زنجیره‌ای درختان تهران، لزوم جلوگیری از قطع درختان در مناطق 22 گانه شهر تهران و ... بررسی می‌شود.

همچنین روزنامه آرمان در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع های مسافران آسمان زمینگیر شدند و مجبوریم درباره خرید و فروش کلیه سکوت کنیم می‌پردازد.



انتهای پیام/
برچسب ها: اجتماعی ، کیفیت ، شهریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار