پس از قرعه کشي مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا؛

انریکه: به فکر پیروزی رفت و برگشت بربایرن هستم/گواردیولا:بازگشت به نیوکمپ بسیار خاص خواهد بود

لوئيس انريکه و گواردیولا هرکدام در اظهارنظری جداگانه در مورد رویارویی در نیمه نهایی لیگ اروپا مطالبی را عنوان کردند.

انریکه: به فکر پیروزی رفت و برگشت بربایرن هستم/گواردیولا:بازگشت به نیوکمپ بسیار خاص خواهد بود به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، لوئيس انريکه(سرمربی بارسا) و گواردیولا (سرمربی بایرن )  هرکدام در اظهارنظری جداگانه در مورد این رویارویی مطالبی را عنوان کردند.

انریکه: به فکر پیروزی رفت و برگشت بربایرن هستم


انریکه سرمربی بارسا در بخشی از صحبت های خود گفت:نمی دانم بایرن، دشوارترین قرعه ممکن بود یا خیر. نمی توان به صراحت گفت که چه قرعه ای بد و چه قرعه ای می توانست خوب باشد. بازی ویژه ای خواهد بود.ما برای پیروزی در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل بایرن قرار می گیریم. 

وی افزود:وقتی قرعه کشی در هر سطحی از لیگ قهرمانان انجام می شود، به این فکر می کنم که تیم یا تیم هایی که به بارسا برخورد می کنند چقدر بدشانس هستند.

گواردیولا:
بازگشت به نیوکمپ بسیار خاص خواهد بود

گواردیولا سرمربی بایرن در بخشی از صحبت های خود گفت:وقتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور دارید، باید خودتان را برای دو مصاف دشوار مقابل یک تیم قدرتمند آماده کنید. دیدار مقابل بارسلونا نیز چنین شرایطی دارد. نمی توانم جز خوبی و احترام، هیچ چیز دیگری در مورد تیم و بازیکنان سابقم بگویم؛ چرا که خاطرات بسیار خوبی از آنها دارم.

وی در ادامه افزود:همین قدر می گویم که اگر بخواهیم مثل 8 دقیقه اول جدال رفت مقابل پورتو ظاهر شویم، هیچ شانسی برای رسیدن به فینال نخواهیم داشت. برای برتری بر بارسا باید بسیار متحد باشیم. آنها در حال حاضر نسبت به ما قوی تر هستند.
این بازی برای من، تیاگو و خیلی های دیگر خاص و ویژه است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: کروس ، رئال ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار