نژاد فلاح: همه مسئولیت‌های پرسپولیس بر عهده من است/ عبدی بر نمی‌گردد

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: نشست سیاسی و حمید درخشان آن‌هم نزدیک به دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تصمیم اشتباهی بود و می‌توانست به تیم آسیب وارد کند.

محمد حسین نژادفلاح در گفت‌‌گو با حبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص حمید رضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: او یک روز به باشگاه آمد که من در خانه ماندم و به کارهای شخصی رسیدگی کردم. 

وی افزود: سیاسی از روز گذشته به باشگاه نرفته است و من تصمیم گرفتم تا در محل کار خود حاضر شوم. حفظ حرمت همه را الزامی می‌دانم اما قبول کنید که تصمیم سیاسی برای دعوت از مربیان سابق پرسپولیس و برگزاری جلسه اشتباه بود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: اطمینان دارم سیاسی نیت بدی برای دعوت از درخشان و عبدی نداشته اما باید شرایط حساس تیم را درک کند.

وی تصریح کرد: الان زمانی است که سیاسی و هدایتی باید به باشگاه کمک کنند. هدایتی یکی از علاقه مندان به پرسپولیس است و اگر مانع تراشی نباشد اطمینان دارم او مثل گذشته به پرسپولیس کمک می‌کند.

وی اظهار کرد: مطمئن باشید هر کسی که بخواهد به پرسپولیس انرژی منفی وارد کند با او برخورد می کنم.

نژاد فلاح در پاسخ به این سئوال که آیا مدیر اقتصادی و اجرایی پرسپولیس دو نفر هستند گفت: در زمان حضورم در پرسپولیس تمام اختیارات به من واگذار شد. شاید سمت من قائم مقام باشد اما تمام کارهای مدیریتی از جمله اقتصادی و اجرایی برعهده من است. اگر سیاسی قصد کمک داشته باشد هیچ ایرادی ندارد.

وی در خصوص حضور برانکو در پرسپولیس اظهار کرد: او با حضور خود شوک مثبتی به تیم ما وارد کرد و شرایط تیم تغییر کرده است. در این چند هفته با ناداوری نتایج را از دست دادیم و حالا تمام فکر و ذهن خود را روی لیگ قهرمانان آسیا می گذاریم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در رابطه با اظهارات سیاسی مبنی بر عدم برگزاری نشست‌های هیات مدیره گفت: جلسات هیات مدیره به این دلیل برگزار نمی شد که سیاسی و سلیمی بازداشت بودند. زادمهر و کلانی نیز در آمریکا حضور دارند و از میان اعضای هیات مدیره تنها جعفر کاشانی در ایران بود و با یک نفر نمی شد نشست هیات مدیره برگزار کرد.

وی در خصوص اظهارات پیام صادقیان و محمد نوری مبنی بر جدایی از پرسپولیس اظهار کرد:
نمی دانم حرف هایی که صادقیان زده روی چه حسابی است. بهتر است صادقیان تمرکز خود را روی بازی امشب بگذارد. هر کسی می خواهد از پرسپولیس جدا شود در فصل نقل و انتقالات به هر تیمی که می خواهد برود.

نژادفلاح گفت: نوری جزو بزرگان پرسپولیس است و قطعا با حضور خود می تواند به پرسپولیس کمک کند.

وی افزود: در حال حاضر در فرودگاه هستم و تا دقایقی دیگر راهی قطر می‌شوم. در صورت پیروزی تیم در بازی امشب پاداشی را براساس آیین نامه به بازیکنان و کادرفنی پرداخت خواهم کرد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در رابطه با اینکه عبدی اعلام کرده به کادرفنی پرسپولیس باز می گردد گفت: چنین قراری وجود ندارد زیرا عبدی از پرسپولیس خداحافظی کرده و نه تنها قرار نیست به قطر بیاید به پرسپولیس هم باز نخواهد گشت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی جعفری پور
۲۲:۰۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
بیچاره کسی که میخواد این تیمارو بخره از الان باید یه جای خوش اب و هوا تو اوین واسه خودش درست کنه
-
استاد
۱۷:۵۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
شما توی فکر خودت هستی نه هوادار
آخرین اخبار