ترفندستان دریچه؛

سایت‌های خود را با خط فرمان CMD باز کنید

با یک ترفند ساده سایت های مورد علاقه خود را با command prompt باز کنید حتما می پرسید چگونه می توان از طریق cmd سایت ها را باز کرد. این روش برای کاربرانی که مرورگر آنها اجرا نمی شود یا از مرورگری استفاده نمی کنند می تواند جایگزین مناسبی باشد.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ حتما برای باز کردن سایت مورد نظر خود از مرورگرها استفاده می کنید. شاید در برخی مواقع برای کاربران پیش آمده باشد که به دلیل ویروسی شدن سیستم یا پاک شدن مرورگر، کمی سردرگم شوید. در چنین مواقعی تنها فکری که به ذهن شما می رسد این است که مرورگر جدیدی بر روی سیستم خود نصب کنید. ترفندستان دریچه فناوری اطلاعات آموزشی آماده کرده است که از طریق cmd می توانید سایت مورد نظر خود را باز کنید. حتما از خود می پرسید که چگونه می توان از طریق command prompt یک سایت را در ویندوز اجرا کرد. خب بهتر است وقت را از دست ندهیم و آموزش را شروع کنیم و سایت های خود را با command prompt باز کنید و وب گردی کنید. لازم به ذکر است که اجرا شدن وب سایت ها از طریق command prompt از مرورگر پیش فرض استفاده می شود.

ترفندستان دریچه

مرحله 1: ابتدا دو کلید WIN+R را برای اجرا شدن RUN فشار دهید و بعد در کادر RUN عبارت regedit را تایپ کنید و Enter را بزنید.
مرحله 2: پس از اجرای command prompt عبارت start نوشته و یک فاصله بگذارید سپس آدرس سایت مورد نظر خود را بنویسید به تصویر زیر توجه کنید.

ترفندستان دریچه

مرحله 3: پس از نوشتن دستور مورد نظر و زدن کلید Enter پس از چند ثانیه بصورت خودکار سایت مورد نظر شما باز شده و می توانید از مطالب آن استفاده کنید. از این طریق سایت مورد نظر شما توسط مرورگر پیش فرض شما باز می شود.

در صورتی که شما مرورگری برروی سیستم خود نداشته باشید سایت شما توسط ویندوز اجرا می شود.

 • نظر شما

نظر شما در خصوص این ترفند چیست؟!  اگر شما هم ترفندی در ذهن دارید آن را در بخش نظرات با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
etelaerooz.ir
۰۲:۳۹ ۱۴ مهر ۱۳۹۸
با سلام
در همون قسمت استارت ویندوز هم میشه CMD تایپ کرد تا پنجره RUN CMD باز بشه و کد مربوط رو وارد کرد
این دستور Start www.etelaerooz.ir هم تست کردم درست بود
Iran (Islamic Republic of)
یک نفری
۱۹:۳۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
آقا اصلا اولندش که در run برای بازکردن cmd یا سیستم عامل داس باید در run بنویسیم cmd نهregedit این چیز دیگه ای رو باز میکنه دومن اینکه من زدم جواب نداد لطفا راه دیگری بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
برای اینکه وارد پوشه بشی از دستور cd folde name استفاده میکنید وبرای بازگشت به یه سطح بالا تر از ..cdاستفاده میکنیم برای اینکه وارد یه درایو دیگه بشم اسم همون درایو با دوتا نقطه میزاریم :d برای باز کردن فایل های اجرایی هم اسمشونو با پسوندشون بنویسید و اینتر رو بزنید
Iran (Islamic Republic of)
یک مردی
۱۷:۱۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
مسخره ها دستورش regedit نیست بی سواد ها cmd هستش.
Iran (Islamic Republic of)
محمدجواد
۱۹:۳۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
زحمت کشیدین خب حداقل میگفتین چجوری با این دستور فایل های درون سیستم رو باز کنیم یا داخل پوشه ها بریم بیشتر به درد میخورد
بازم زحمت کشیدین
Iran (Islamic Republic of)
متخصص
۱۸:۴۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
آیا از کمبود مطلب رنج می برده اید که این ترفند خنده دار را نوشتید؟
آخرین اخبار