عالمیان: سرپرست فدراسیون بابی پولی، شاهکار کرد

مرد شماره یک تنیس روی میز ایران با ابراز رضایت از اقدامات سرپرست فدراسیون اذعان کرد: سعادتمند با وجود کمبود بودجه بهترین امکانات را برایمان فراهم کرد.

 نوشاد عالمیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، قبل از اعزام به رقابت های قهرمانی جهان چین اذعان کرد: تدارک مناسبی برای مسابقات جهانی داشتیم، سرپرست جدید فدراسیون با وجود مشکلات مالی امکاناتی را برایمان فراهم کرد که با آرامش خیال تمرین کنیم و برای مسابقات آماده شویم هر چند میدان بزرگی است و کسب  نتیجه در آن سخت است. 
 
وی درباره کسب عنوان قهرمانی در رقابت های بین المللی لوگزامبورگ اعلام کرد: بعد از کاپ آسیا و اردویی که در کشور مجارستان برگزار کردیم برای حضور در مسابقات لوگزامبورگ اعزام شدیم و خوشبختانه موفق شدم در بخش نیمی به همراه نیما عالمیان به عنوان قهرمانی برسم همچنین در انفرادی هم با شکست تمامی رقبا به مقام نخست رسیدیم، تدارک مناسبی بود. 
 
عالمیان درباره برگزاری مراسم بدرقه پینگ پنگ بازان قبل از اعزام به مسابقات جهانی گفت: برگزاری این مراسم هم از جمله اقدامات خوب احمد سعادتمند سرپرست فدراسیون است که تاکنون سابقه نداشته و برای اولین بار این اتفاق می افتد در روحیه ما تاثیر ویژه ای دارد. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۲:۲۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
نوشاد عزیز آرزوی موفقیتت رو دارم
آخرین اخبار