تسویه حساب اراذل خاک سفید در تهرانپارس/ قمه کشی برای فرار از محاصره پلیس

اراذل و اوباش خاک سفید که برای تسویه حساب با صاحب یک رستوران دست به قمه کشی زده بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

تسویه حساب اراذل خاک سفید در تهران پارس/ قمه کشی برای فرار از محاصره پلیسبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر نزاع و درگیری در آدرس فلکه اول تهرانپارس بلافاصله ماموران گشت یگان کلانتری 147گلبرگ به محل اعزام شدند.

با حضور ماموران مشاهده شد چند نفر در طبقه بالای یک رستوران در حال تخریب شیشه و میزهای داخل مغازه هستند که به محض مشاهده ماموران دو نفر از آنها با قمه به سمت ماموران حمله ور شدند.

در ادامه ماموران ضمن هماهنگی با مرکز پیام و درخواست نیروی کمکی با رعایت قانون به کارگیری سلاح و اعلام 3 مرتبه ایست با کلت کمری اقدام به شلیک 3 عدد تیر جنگی به صورت هوایی نموده که منجر به فرار تعدادی از متهمین با خودروی 206 گردید.

مجددا ماموران سه مرتبه به آنها دستور ایست داده که توجهی ننموده و برای بار دوم اقدام به شلیک سه عدد تیر جنگی به سمت لاستیک های خودرو نمودند که در نهایت خودرو متواری شد.

در همین حین واحد های گشت دیگر به عنوان نیروی کمکی در محل حاضر و خودروی دیگری که متهمین باقی مانده در محل به وسیله آن اقدام به فرار کردند (پژو 405) شناسایی و اقدام به تعقیب وگریز آنان شد که متهمان خودرو را در خیابان دماوند رها کرده و به صورت پیاده متواری می‌شوند.

در ادامه عوامل راهور خودرو را در همان حوالی بدون سرنشین پیدا کرده که در بازرسی از خودرو یک قبضه شمشیر و تعدادی کارت شناسایی کشف و خودرو به پارکینگ انتقال پیدا کرد.

در نهایت یک نفر از متهمین به هویت "اردشیر" در محل دستگیر و متهم دیگر با تماس تلفنی از بیمارستان تهرانپارس مبنی بر تیر خوردن یک نفر شناسایی و سریعا عوامل گشت در بیمارستان حاضر و متهم به هویت "جابر" را شناسایی کردند.

متهم (جابر) در بازجویی اعلام نمود راننده همان 206 بوده است که متواری شده است و از ناحیه کمر مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

سرگرد حسن نورآبادی رییس کلانتری 147گلبرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: در این رابطه پرونده ای تشکیل و بنا به دستور مقام قضایی پس از ارجاع به پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از سوی ماموران این پلیس به صورت ویژه در دست بررسی و رسیدگی به منظور شناسایی و دستگیری دیگر مرتبطین این پرونده قرار دارد.

گفتنی است: علت این نزاع و درگیری اختلاف حساب چند تن از اراذل و اوباش محله خاک سفید با صاحب این رستوران عنوان شده است.



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، دستگیری ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۵ تير ۱۳۹۷
شرور و قمه کشی باید مجازات بشن
Iran (Islamic Republic of)
خاکسفید
۰۳:۱۳ ۰۱ تير ۱۳۹۴
هر کی بودن بدرد نخور بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
واین اراذل هم همیشه هستن و خواهند بود!!!!!!!!!!!!!!!! کاش ماموران نیروی انتظامی تمامی این زالو هارا با تیر نفله میکردند . ولی افسوس !!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۲:۰۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
فکر نمیکنی محله خاک سفید دیگه وجود نداره.اسمش شده گلشن.لطفا به روز باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
تا اخر عمر اونجا خاک سفیده عزیزم
آخرین اخبار