مدیر پخش فیلم و سریال شبکه یک سیما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

باز شدن پای کارگردان «پژمان» به شبکه یک/ قرار گرفتن 6 سریال در دست تولید

رحمان سیفی آزاد مدير گروه فيلم و نمايش شبکه یک سیما از روند تولیدات فیلم و سریال های شبکه یک در سال 94 خبر داد.

رحمان سیفی آزاد مدير گروه فيلم و نمايش شبکه یک در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران درخصوص سریال‌های در دست تولید و پخش شبکه یک سیما گفت: در سال 94 پروژه‌های زیادی را در دست اجرا داریم. سریال "پایتخت 4" به تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم برای پخش در ماه مبارک رمضان و با فضایی متناسب با این ایام در حال گذراندن مراحل پیش تولید و تولید است.

سیفی آزاد عنوان کرد: همچنین "تعبیر وارونه یک رویا" سریال دیگری است که در 20 قسمت 50 الی 55 دقیقه‌ای به کارگردانی فریدون جیرانی در مراحل پایانی تولید به سر می‌برد و قرار است بعد از ایام رمضان به روی آنتن شبکه یک برود.

سیفی آزاد اظهار داشت: سریال "نفس گرم" به تهیه کنندگی محمود رضوی و کارگردانی محمد مهدی عسگرپور در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای برای نمایش در بعد از ماه مبارک رمضان تهیه می‌شود.

سیفی آزاد درخصوص سریال معمای شاه خاطرنشان کرد: سریال "معمای شاه" به کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه کنندگی "علی لدنی" در 45 قسمت 5 دقیقه‌ای مهر ماه 94 به روی آنتن خواهد رفت و تصویر برداری این سریال تا یک سال دیگر ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: برنامه‌ها، فیلم‌ها، تله فیلم‌ها و سریال‌های زیادی برای پاییز و زمستان 94 داریم و اسامی آن‌ها به طور قطع مشخص نشده است اما "مربع، مثلث، مستطیل" به کارگردانی "سروش صحت" برای پخش در زمستان در حال گذراندن مراحل پیش تولیدش است.

همچنین سریال "یگانه" به تهیه کنندگی "توکلی" در حال تولید است.

وی پیرامون درصد رضایتش از سریال‌هایی که در سال 93 و نوروز 94 به روی آنتن شبکه یک رفت، عنوان کرد: رضایت ما به دنبال رضایت مخاطبان شکل می‌گیرد و خوشبختانه مخاطبان استقبال خوبی از سریال‌های شبکه یک به عمل آورده بودند، ما هم یکسری ارزیابی‌هایی برای خود قرار می‌دهیم. البته این یک واقعیت است که هر سریال یا فیلمی یکسری ایراد دارد که ما برای شنیدن اشکالاتمان و رفع آن‌ها آماده هستیم، بی شک رضایت مخاطبان انگیزه‌ی ما را برای کار بیشتر می‌کند، اما از این عزیزان می‌خواهم پیشنهادات و انتقاداتشان را به ما انتقال دهند.

سیفی در پایان خاطرنشان کرد: از دولت و مجلس می‌خواهم که بودجه‌ بیشتری به صدا و سیما به خصوص پخش فیلم و سریال آن اختصاص دهند که ما بتوانیم طبق وظیفه‌ خود برای مردم فیلم‌ها و سریال‌های بهتر و با کیفیت بیشتری بسازیم. همراهی و رضایت مخاطبان همیشه ما را دلگرم کرده است و امیدوارم مردم سریال «میکائیل» را دنبال کنند و از آن خوششان بیاید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار