اردبیل؛

نزدیک به 3 برابر مصرف در استان اردبیل برق تولید می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: اهمیت برق در زندگی امروزی بسیار پر رنگ است و زندگی شهری و روستایی وابسته به برق بوده که در استان اردبیل از نظر کمیت تولید برق مشکلی نداریم و نزدیک به 3 برابر مصرف در استان اردبیل برق تولید می‌شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ علیرضا علیزاده افزود: زیرساخت‌های لازم در حوزه برق برای انجام سرمایه‌گذاری‌ها و توسعه استان اردبیل فراهم شده و هم اکنون 100 درصد جمعیت شهری استان اردبیل و بیش از 99.5 درصد خانوارهای روستایی استان اردبیل از نعمت برق برخوردار هستند که فقط در برخی از قشلاقات کمتر از 5 خانوار برق وجود ندارد که برق‌رسانی به این مناطق نیز در اولویت کارها قرار گرفته است.

وی افزود: کیفیت برق تولیدی استان اردبیل بسیار مورد توجه قرار گرفته و این موضوع یکی از موارد حساس و اساسی است که مردم از اداره کل برق مطالبه دارند که فقط در برخی مواقع نامساعد جوی شبکه‌ها دچار اخلال می‌شود که در راستای کاهش این موضوع هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر مصرف برق در شهرستان اردبیل 4 درصد بیشتر از مصرف برق کل استان بوده که امسال یک هزار و 200 شبکه به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.