دانلود کنید: با این برنامه از شر ویروس‌ها و بدافزارها خلاص شوید

Junkware Removal Tool یک نرم افزار امنیتی مفید جهت جستجو برای حذف بد افزارها، نرم افزارهای جاسوسی و سایر ویروس‌ها می باشد. این نرم افزار در پاکسازی فایل های اضافی رجیستری و افزایش سرعت رایانه کمک شایانی می کند.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ Junkware Removal Tool یک نرم افزار امنیتی مفید جهت جستجو برای حذف بد افزارها، نرم افزارهای جاسوسی و سایر ویروس ها می باشد. این نرم افزار که از حجم کمی برخوردار است کاملا رایگان بوده و نیازی به خرید ندارید. این ابزار در حذف ویروس ها و سالم سازی رایانه کمک بسیار خوبی می تواند برای رایانه شما باشد. نرم افزار Junkware Removal Tool قابلیت حذف نرم افزارها را دارد و می توانید از این طریق اقدام به حذف آنها کنید. از این رو نرم افزارهایی از جمله Babylon ،Blekko ،Claro / iSearch ،Conduit ،Crossrider ،DealPly ،Delta و سایر نرم افزارها که قابلیت حذف آن ها وجود ندارد را می توانید با استفاده از این برنامه به آسانی آن ها را حذف کنید.

پاکسازی رایانه

نرم افزارهای که توسط این برنامه حذف می شوند تمامی پوشه های ساخته شده را حذف می کند، مسیر رجیستری ساخته شده را حذف می کند و فایل های که درون ویندوز توسط برنامه کپی می شود را به آسانی حذف می کند. کار با این نرم افزار بسیار آسان می باشد و کاربر نیازی نیست عملیات های خاصی را انجام دهند. Junkware Removal Tool بعد از هر بار چک کردن رایانه یک نسخه ی متنی را برای کاربر نشان می دهد و فایل های که توسط این نرم افزار حذف شده اند را نشان می دهد.

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • حجم: 2.52 مگابایت
 • نسخه: 6.6.2
 • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
 • امتیاز: 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار