ادامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر

تراکتور سازی یک گام به قهرمانی نزدیک شد، پیکان به سقوط/ بازیکنان دایی 2، بازیکنان درخشان 2، یک امتیاز برانکو

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران امروز یکشنبه 6 اردیبهشت با انجام 4 دیدار به پایان رسید.

رویارویی پرفسور با کامپیوتر/تقابل خودروسازان؛ یکی برای صدرنشینی یکی برای فرار از سقوطبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام 4 دیدار امروز یکشنبه 6 اردیبهشت به پایان رسید.
 
**پیکان 0 - تراکتورسازی 2
 
تیم های فوتبال پیکان و تراکتورسازی ساعت 17 امروز در استادیوم شهر قدس مقابل یکدیگر قرار می گیرند.
 
تیم فوتبال تراکتورسازی که در حال حاضر با 50 امتیاز صدرنشین جدول است درصورت برد در مسابقات آینده خود می تواند قهرمانی لیگ را از آن خود سازد.

تیم فوتبال تراکتورسازی در صورت تساوی نیز در این دیدار می تواند صدرنشینی را حفظ کند اما کار سرخ پوشان تبریزی را برای هفته ها آتی دشوار می سازد بنابراین اگر تراکتورسازی ها در این دیدار 3 امتیاز مسابقه را کسب کنند با خیال راحت می توانند صدرنشینی خود را تثبیت نمایند.
 
تیم فوتبال پیکان نیز با 25 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد و رقابتی فشرده با استقلال خوزستان، ملوان و گسترش فولاد تبریز دارد و در صورت برد در این بازی می تواند خود را از منطقه سقوط خارج کند اما توقف در این بازی پیکان را یک قدم به سقوط نزدیک خواهد ساخت.

داور: بابک وسیله بر، کمک ها:محمدرضا ابوالفضلی، محمدرضا مدیرروستا

ترکیب پیکان:
مهدی رحمتی،محمد نصرتی، احمد مهدی زاده، سیاوش یزدانی، وحید حیدریه، سیامک نعمتی، آندره فریرا، جی لوید ساموئل، امیر حسین امیری، احمد جمشیدیان و سعید دقیقی
سرمربی: صمد مرفاوی

ترکیب تراکتورسازی:
حامد لک، خالد شفیعی، دوس سانتوز، محمد ایران پوریان، سعید آقایی، مهدی کیانی، آندرانیک تیموریان، شاهین ثاقبی، فرشاد احمدزاده، فرید بهزادی کریمی، وادینیو
سرمربی: تونی اولیویرا

*محمد نصرتی و سعید دقیقی دو بازیکن فصل قبل تراکتور برابر تیم سابقشان به میدان می روند و قبل از بازی هم برای تونی اولیویرا گل بردند.

*در حالیکه شایعه شده بود تونی از عیسی اندوی در این بازی درون دروازه استفاده می کند باز هم تونی به دروازه بان اول تیمش اعتماد کرد تا مانند بازی با سایپا در لیگ منجی تیمش باشد.

*میرهانی هاشمی در این بازی روی نیمکت نشسته و مدافع برزیلی دوس سانتوز در ترکیب ثابت قرار گرفته است.

*آندرانیک تیموریان و ادینهو که در بازی با نسف قارشی نیمکت نشین بودند در این بازی از ابتدا در میدان حضور دارند که با آمادگی کامل در این دیدار به مصاف هم می روند.

*مهدی رحمتی توسط هواداران تراکتورسازی تشویق شد.این در حالی است که در بازی رفت دو تیم،هواداران تراکتورسازی به شدت علیه دروازه بان پیکان شعار سر داده بودند.

*یاد خاطره عزیز اصلی، دروازه بان اسبق پرسپولیس، توسط روابط عمومی باشگاه پیکان گرامی داشته شد.

* به دلیل درد پا مربیان تراکتورسازی تصمیم داشتند از آندو استفاده نکنند اما در نهایت آندو در ترکیب قرار گرفت.

*بعد از گل فرشاد احمدزاد به سمت نیمکت رفت که سامان نریمان جهان به استقبال او آمد و تراکتوری ها بعد از برد سلفی گرفتند.

*پیش از شروع بازی مهدی رحمتی و آندرانیک تیموریان همبازیان سابق در استقلال با هم دقایقی صحبت کردند.

*صمد مرفاوی سرمربی پیکان در جریان نیمه نخست چندین بار نسبت به عملکرد بازیکنانش معترض بود و به آنها با دادو فریاد تذکر می‌داد.

*در دقیقه 37 محمد نصرتی و سید مهدی رحمتی مدافع و دروازه‌بان پیکان برخوردی با یکدیگر داشتند که باعث مصدومیت جزئی مدافع خودروسازان شد و چند دقیقه‌ای وی روی زمین دراز کشیده بود.

*سرژیک تیموریان برادر و مدیر برنامه‌های آندرانیک تیموریان در ورزشگاه حضور دارد.

*در دقیقه 40 صمد مرفاوی، امیرحسین امیری را از بازی بیرون کشید و به جای او امیر حسین فشنگچی را وارد میدان مسابقه کرد این در حالی است که امیری دچار مصدومیتی هم نشده بود.

*مهدی رحمتی در صحنه‌ای دچار اشتباه شد که قصد داشت توپ را کنترل کند اما پس از کنترل توپ با سینه توپ به کرنر رفت. همین موضوع با اعتراض سیاوش یزدانی مدافع خودروسازان همراه شد.

*ادینهو بعد از گلی که زد گلش را به مردم آذربایجان تقدیم کرد و روی پیراهنش نوشته بود؛یاشاسین آذربایجان..او دقایقی بعد از گل در حال دویدن احساس درد در پایش کرد و پزشک تیم به مداوای او پرداخت.

*مارکار آقاجانیان به همراه کروز مربیان تیم ملی برای تماشای دیدار پیکان و تراکتورسازی در ورزشگاه شهر قدس حاضر شدند.

*همچنین امیر حسینی کاپیتان تیم والیبال پیکان، مصریان عضو هیأت‌مدیره باشگاه، حاج‌رضایی و بهتاش فریبا مشاوران مدیرعامل و محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان در ورزشگاه حضور دارند.

*رضا رهقی سرپرست مستعفی پیکان نیز برای تماشای این دیدار در ورزشگاه حاضر شدند.

* در حدود 20 دقیقه مانده به پایان مسابقه یک جیمی جامپ که پیراهن تراکتور را به تن داشت وارد زمین شد اما قبل از آنکه به بازیکنی برسد توسط مسئولین برگزاری مسابقه مهار شد.

دقایق حساس:

دقیقه 6: حرکت پا به توپ مهدی‌زاده و پاس عمقی او در محوطه جریمه به سیامک نعمتی رسید ولی پاس عرضی او را مدافعان تراکتور دفع کردند.

دقیقه 7: روی ارسال آندرانیک تیموریان از نقطه کرنر ادینهو شوت سرکشی زد که مدافعان پیکان توپ را برگشت دادند و فرشاد احمدزاده از این موقعیت به بهترین شکل استفاده کرد و با یک ضربه برگردان گل اول بازی را وارد دروازه پیکان کرد.

دقیقه 17 : ادینیو با یک حرکت پا به توپ ایرانپوریان را صاحب توپ کرد تا با ورود به محوطه جریمه شوت سرکشی را به دروازه رحمتی بزند ولی توپ در چار چوب نبوده و با اختلاف اندک به بیرون رفت.

دقیقه 19 : مهدی زاده با حرکت پا به توپ نزدیک محوطه جریمه شد ولی حرکات اضافه او که قصد داشت همه بازیکنان تراکتور را دریبل بزند این موقعیت خوب پیکان را بر باد داد.

دقیقه 24 : وحید حیدریه از یک ضربه شروع مجدد توپ را به محوطه جریمه ارسال کرد و جمشیدیان در یک موقعیت عالی توپ را به خالد شفیعی کوبید و برگشت دومین شوت او نیز توسط مدافعان تراکتور دفع شد.

دقیقه 28: روی ارسال احمدزاده از نقطه کرنر ادینهو شوت محکم و سرکشی زد که تیر دروازه به نجات پیکان آمد و توپ راهی اوت شد.

دقیقه 29: ارسال اوت بلند آندو در محوطه جریمه به فرشاد احمدزاده رسید و شوت محکم او با اختلاف به اوت رفت.

دقیقه 40 : ارسال عمقی فرید کریمی به ادینیو رسید و شوت سرکش او را رحمتی به خوبی برگشت داد.

دقیقه 41 : روی پاس اشتباه بازیکنان پیکان ادینیو پا به توپ شده و از پشت محوطه جریمه شوت محکمی را زد که توپ با اختلاف به اوت رفت.

دقیقه 43 : ارسال کرنر اندو در محوطه جریمه با ضربه سر فرشاد احمدزاده همراه بود که رحمتی بار دیگر ناجی دروازه شد.

نیمه اول بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی تمام شد.

دقیقه 50 : توپ عمقی احمد زاده به ادینیو رسید و شوت او از کنار دروازه به اوت رفت 

دقیقه 51 : ارسال توپ مهدی زاده در موقعیت خطرناک از جلوی سر سعید دقیقی رد شد و به اوت رفت.

دقیقه 55 : در یک ضد حمله سعید دقیقی وارد محوطه جریمه شده و ضربه او را خالد شفیعی با دست برگشت داد تا داور اعلام پنالتی بکند ولی خود دقیقی نتوانست ضربه پنالتی را وارد دروازه بکند و اینبار لک بود که ناجی دروازه تراکتور شد.

​دقیقه 59 : فرشاد احمدزاده پا به توپ به محوطه جریمه رسید و در شرایطی که می توانست با یک پاس کوتاه بازیکنان دیگر را در موقعیت بهتری قرار دهد ، شوت او به اوت رفت.

دقیقه61: روی یک ارسال آندو صاحب توپ شد که شوت او راهی اوت شد.

دقیقه 80: لوسیانو ادینهو که خودش پنالتی را گرفته بود پشت ضربه پنالتی ایستاد و با قدرت شوت زد و دروازه رحمتی را باز کرد.

این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود تراکتور سازی تمام شد.
 
**سایپا 2 - پرسپولیس 2
 
 تیم های فوتبال سایپا و پرسپولیس ساعت 17:30 امروز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
 
 تیم فوتبال سایپا در حالی مقابل پرسپولیس قرار می گیرد که با 37 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد و نتیجه این مسابقه و نتایج سایر رقبا حداقل هفته تغییری در جایگاه این تیم ایجاد نمی‌کند. 
 
تیم فوتبال پرسپولیس نیز با 29 امتیاز تنها 3 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد و در صورت باخت در این مسابقه وبرد سایر رقبا جایگاه دهم خود را نیز ا دست خواهد داشت اما برد در این مسابقه می تواند یک پله جایگاه سرخ پوشان را در جدول ارتقا دهد. از طرف دیگر باخت در این مسابقه می تواند شرایط برانکو سرمربی جدید تیم را نیز تحت تاثیر قرار دهد چرا که باخت دراین بازی باعث می شود که تعداد باخت های برانکو نیز به مرز عدد 3 برسد از همین رو کسب امتیاز دیدار مقابل سایپا می تواند تا حدودی شرایط تیم را بهتر سازد.

داور: محسن ترکی، کمک ها: رضا سخندان، مهدی الوندی

*بنری برای تسلیت درگذشت مرحوم حجت‌الله خطیب مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه انقلاب کرج نصب شده است.

*پانادیچ مربی تیم پرسپولیس پیش از سایرین به زمین آمد و موانع تمرینی بازیکنان را در زمین چید.

*ابراهیم شکوری بازیکن تیم سایپا که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد در برخورد با برخی بازیکنان پرسپولیس به گرمی با آنها روبه‌رو شد.

*از طرف باشگاه سایپا دسته گلی برای برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس در نظر گرفته شده تا پیش از بازی به وی اهدا شود. همچنین یک دسته گل هم برای یکی از کارمندان باشگاه سایپا که به تازگی درگذشته در نظر گرفته شده تا به اعضای خانواده او تقدیم شود.

* پیش از شروع بازی یک دقیقه سکوت برای درگذشت مرحوم عزیز اصلی پیشکسوت و حجت‌الله خطیب مدیرعامل اسبق پرسپولیس در نظر گرفته است.

ترکیب پرسپولیس:
سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، بابک حاتمی، حمیدرضا علی عسگری، مهرداد کفشگری، احمد نوراللهی، محمد نوری، گابریل، امید عالیشاه و مهدی طارمی
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب سایپا:
حامد فلاح زاده، وحید محمد زاده، ابراهیم شکوری، حامد شیری، مجید ایوبی، علی زینالی، میلاد میداودی، محمد نزهتی، روزبه شاه علی دوست، حکیم نصاری و سجاد مشکل پور
سرمربی: مجید جلالی

دقایق حساس:

دقیقه 28: روی ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه، گابریل صاحب فرصت خوبی شد که نتوانست توپش را از میان دیوار دفاعی فلاح زاده عبور دهد.

دقیقه 30: روی ارسال فرناندو گابریل، احمد نوراللهی به زیبایی و با ضربه پشت سر دروازه سایپا را باز کرد.

دقیقه 31: روی پاس در عمق محمد نوری، امید عالیشاه صاحب فرصت شد که با شارژ ایوبی متوقف شد و البته داور در ادامه حرکت عالیشاه را آفساید اعلام کرد.

دقیقه 38: ارسال زمینی فرناندو را محمد نوری با پرش از روی توپ برای طارمی مهیا کرد که ضربه مهاجم پرسپولیس با فاصله کم به بیرون رفت.

دقیقه 39: محمد نوری پاس عمقی را برای مهدی طارمی مهیا کرد تا این بازیکن با دروازه بان سایپا تک به تک شود و ضربه خود را از بالای دستان فلاح زاده به تور دروازه نارنجی پوشان بچسباند.

دقیقه 41: پاس در عمق محمد نوری برای طارمی را در حالی که مهاجم پرسپولیس میتوانست به گل سوم تیمش تبدیل کند، دروازه بان سایپا از آن خود کرد.

دقیقه 45: ارسال سایپایی ها در محوطه جریمه به قصد ضربه زدن حکیم نصاری را بابک حاتمی به سمت دروزاه سوشا زد و گل اول این تیم روی یک گل به خودی به ثبت برسد.

نیمه اول بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود پرسپولیس تمام شد.

دقیقه 55: حرکت بابک حاتمی گوشه محوطه جریمه سایپا را ابراهیم شکوری متوقف کرد که در ادامه محسن ترکی به مدافع راست پرسپولیس کارت زرد داد و اعلام کرد او تمارض کرده است.

دقیقه 62: محمد نوری درون شش قدم با تصاحب توپ، دروازه سایپا را باز کرد و در حالی که برای شادی گل به سمت طرفداران پرسپولیس رفته بود با اعلام رضا سخندان مبنی بر خطای هند کاپیتان پرسپولیس، گل این تیم را نپذیرفت.

دقیقه 64: روی ارسال کرنر، سایپایی ها از جناح راست صاحب توپ شدند و مهاجم سایپا بعد از جا گذاشتن حاتمی، با خطای نوری متوقف شد و ترکی اعلام پنالتی کرد. با اعلام خطا برای تیم سایپا، حامد شیری از روی نقطه پنالتی دروازه سوشا مکانی را باز کرد و نتیجه را به تساوی 2 بر 2 رساند.

دقیقه 69: ارسال خطرناک فرناندو را مدافعان سایپا به کرنر فرستادند.

دقیقه 75: فرار مهدی طارمی در ضد حمله را مجید ایوبی با خطا متوقف کرد تا داور به این مدافع یک کارت زرد نشان دهد.

دقیقه 77: میلاد میداوودی از روی ضربه ایستگاهی و از راهی دور دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که با عکس العمل مکانی یک کرنر نصیب سایپایی ها شد.

دقیقه 78: ابراهیم شکوری از پشت محوطه جریمه اقدام به زدن ضربه کرد که شوت این بازیکن با اختلافی کم به بیرون رفت.

دقیقه 90 +3: روی ارسال کرنر و بازیکنان سایپا دروازه سوشا مکانی را باز کردند که در ادامه ترکی با اعلام خطا روی دروازه بان پرسپولیس این گل را مردود اعلام کرد.

این بازی در نهایت با تساوی 2 بر 2 تمام شد.
 
**فولاد 0 - ذوب آهن 2
 
تیم های فولاد و ذوب آهن ساعت 18 امروز در برابر هم می گیرند. 
 
تیم فوتبال خوزستان که با 2 برد پیاپی مجددا به جمع مدعیان فتح جام مسابقات لیگ برتر بازگشت درصورت برد در این دیدار می تواند به رده های بالاتر صعود نماید این در حالی است که توقف در این بازی می تواند اختلاف این تیم با تیم های دیگر را کم کند و مجدد به رده های پایین تر برود از همین رو فولادی ها با کسب 3 امتیاز می توانند خود را تا حدودی به صدر جدول نزدیک کنند. 
 
تیم فوتبال ذوب آهن هم که در هفته های اخیر شکست ناپذیر بوده در صورت پیروزی در این بازی 6 امتیازی می تواند استقلال تهران را از پیش رو بردارد و به جایگاه پنجم صعود کند، پیروزی در این مسابقه ذوب آهن را نزدیک تر به سهمیه آسیا خواهد کرد.

داور: یداله جهانبازی، کمک ها: محمدرضا منصوری - سعید زارع

ترکیب فولاد:
علی سلیمی، لئوناردو مساریچ، احمد آل نعمه، چاگو ،ساسان انصاری، نانگ، امید خالدی، مهدی بدرلو، یوسف وکیا، اسماعیل شریفات و محسن مسلمان
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

ترکیب ذوب آهن: 
رشید مظاهری، کارلوس سانتوس، علی حمام، قاسم دهنوی، مهرداد قنبری، قاسم حدادی فر، احسان پهلوان، حجت حق وردی، دانیال اسماعیلی فر (82 مهدی پور)، مهدی رجب زاده(91 محبی) و مسعود حسن زاده
سرمربی: یحیی گل محمدی

دقیقه 10: روی پاس دقیق از میانه میدان مسعود حسن زاده ضربه سر زد که با فاصله کمی توپ راهی اوت شد.

دقیقه20:ذوبی ها توسط اسماعیلی فر صاحب یک فرصت تک به تک شدند اما سلیمی توپ را به خوبی مهار کرد.

دقیقه 26:روی ارسال چاگو شوت نانگ به شکل خطرناکی با فاصله کمی راهی اوت شد.

دقیقه 29:در فضای خالی بین آل نعمه و خالدی ،علی حمام صاحب موقعیت شد که وکیا توپ را به کرنر زد.

دقیقه 51:شوت سرکش احسان پهلوان از پشت محوطه جریمه در آغوش علی سلیمی قرار گرفت.

دقیقه 57:کرنر محسن مسلمان از جناح چپ با ضربه سر مساریچ همراه بود که با فاصله اندکی راهی اوت شد.

این بازی در نهایت با حساب 2 بر 0 به سود ذوب آهن تمام شد.
 
**نفت تهران 2 - ملوان 0
 
 تیم های فوتبال نفت تهران و ملوان ساعت 18 امروز در برابر هم قرار می گیرند.
 
تیم فوتبال ملوان پس از چند هفته درخشان دچار افت ناگهانی شد و اکنون با 26 امتیاز تنها یک امتیاز از منطقه سقوط فاصله دارد پیروزی در این مسابقه می تواند تیم ملوان را در جدول رده بندی مسابقات یک پلی ارتقاء دهد این در حالی است که شکست در این مسابقه شاید یک بار دیگر ملوان را در بین سه تیم سقوط کننده به لیگ یک وارد نماید. 
 
تیم فوتبال نفت تهران نیز که در حال حاضر رده اول جدول را از دست داده با 48 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد این در حالی است که برد در این بازی و در صورتی که تیم فوتبال تراکتورسازی در دیدار مقابل تیم فوتبال پیکان با شکست همراه شود می تواند بار دیگر به صدر جدول برسد به همین خاطر برای حفظ صدرنشینی به 3 امتیاز این دیدار نیاز دارند.

داور: بیژن حیدری کمک ها: حسن ظهیری، جلیل شعرانی

ترکیب نفت تهران:
علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، لئوناردو پادوانی، سیامک کوروشی، وحیدی حمدی‌نژاد، علیرضا عزت کرامت، آرش رضاوند(71 عباس بوعذار)، حسین ابراهیمی (61 مطهری)، ایمان مبعلی، وحید امیری، غلامرضا رضایی
سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب ملوان بندرانزلی:
ایمان صادقی، حسین کنعانی، عزت الله پورغاز، ابوالحسن جعفری، عزیز معبودی، پژمان نوری(72 محرمی)، سعید یوسف‌زاده(70 محمد آبشک)، مازیار زارع، محسن یوسفی، رضا اعتمادی، فرزاد حاتمی
سرمربی: فیروز کریمی

*هواداران تیم ملوان به شدت از تعویض پژمان نوری شاکی بودند چرا که آنها معتقد بودند بهترین بازیکن این تیم در این بازی پژمان نوری بود.

*پس از به بازی آمدن صادق محرمی، در حالی که گوینده ورزشگاه مشغول اعلام نام وی بود، صدای ناظر بازی و البته خنده گوینده ورزشگاه از بلندگو پخش شد.

دقایق حساس:

دقیقه 06 – پاس رو به عقب مازیار زارع را ایمان صادقی با دست دریافت کرد و توسط داور مسابقه ضربه خطای دو ضرب داخل محوطه جریمه ملوانان اعلام شد اما این ضربه را حسین ابراهیمی ازموقعیتی خوب به بیرون زد.

دقیقه 14 – عزیز معبودی از پشت محوطه جریمه نفتی ها ضربه ای محکم را به سمت این دروازه فرستاد اما این ضربه با برخورد به پای مدافعان به کرنر رفت.

دقیقه 14 – ضربه کرنر ارسالی پژمان نوری به مازیار زارع رسید و ضربه دیدنی او توسط بیرانوند به کرنر رفت.

دقیقه 17– جعفری در حمله ای سریع توپی را به سمت دروازه نفتی شوت کرد اما این توپ به پژمان نوری رسید و در حالی که وی با بیرانوند تک به تک شده بود این موقعیت ایده آل را از دست داد.

دقیقه 20: حسین ابراهیمی با سرعت بالا و حضور به در محوطه جریمه ملوانان، توپ ارسالی غلامرضا رضایی را با ضربه ای دیدنی و محکم و با پای چپ وارد دروازه ایمان صادقی کرد.

دقیقه 31 – شوت محکم آرش رضاوند از پشت محوطه جریمه ملوانان با اختلاف کمی از کنار این تیم به بیرون رفت.

دقیقه 38 – ضربه فنی مازیار زارع با اختلاف کمی از کناردروازه نفتی ها به بیرون رفت.

دقیقه 65 – شوت زیبای مازیار زارع تیرک دروازه تیم نفت را به لرزه درآورد.

دقیقه 66: ارسلان مطهری تنها 5 دقیقه بعد از ورود به زمین از روی ضربه کرنر ارسالی ایمان مبعلی توانست با ضربه سر دروازه ملوانان را برای بار دوم باز کند. این گل در دقیقه 66 به ثمر رسید.

دقیقه 68 – سانتر پژمان نوری را عزت اله پورغاز برای ملوانی ها به گل تبدیل کرد اما داور مسابقه این توپ را آفساید اعلام کرد و گل را نپذیرفت.

این دیدار در نهایت با برد 2 بر 0 نفت تهران تمام شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۲:۰۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
منظورتون از تیتر چی بود؟ دایی! درخشان و برانکو!!
آخرین اخبار