مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور:

امروز عربستان رکوردار کودک کشی است

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در مورد هدف واقعی جنگ عربستان گفت: جنگ عربستان یک جنگ نیابتی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی است و در این جریان کودک کشی، که زمانی اسرائیلی ها رکوردار بودند، امروز رکوردار آن عربستان است.

به گزارش باشگاه خبر نگاران قم ، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در خطبه های این هفته نماز جمعه  گفت: عربستان پس از 27 روز بمباران یک طرفه اعلام آتش بس کرد و در اعلامیه‌ای اعلام کرده که ما به اهدافمان رسیدیم و اینکه چه اهدافی داشته اند که هم اکنون به آنها رسیده اند جای سوال دارد. 

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری گفت : عربستان در نظر داشت تا منطقه باب المندب را در اختیار بگیرند ، اما باب المندب در اختیار انصارالله است، با این وجود این اعلامیه و صدور آن دروغ است و هیچ هدفی برای آنان به دست نیامده است. 

خطیب جمعه قم افزود: انصارالله علاوه بر شمال یمن بر جنوب کشور نیز مسلط شده ، یمن 20 استان دارد که 18 استان آن در دست انصارالله است و این بیانگر این است که عربستان به اهداف شوم خود در این جنگ نرسیده است.

وی ادامه داد: جنگ عربستان ثابت کرد که همیشه خون بر شمشیر پیروز است و  از دستاوردهای مهم و بزرگ این جنگ ایجاد وحدت و همبستگی در میان مردم یمن است تا جایی که علمای اهل سنت از انصارالله اعلام حمایت  کرده اند.
انتهای پیام/ع 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.