سام قریبیان:

«عالیجناب» کاری متفاوت با سایر سریالهای شبکه نمایش خانگی است

کارگردان سینما گفت: برای دچار نشدن به سرنوشت دیگر سریالهای شبکه نمایش خانگی از دادن وعده سریالها‌ی طولانی و قسمت‌های زیاد می‌پرهیزم.

"سام قریبیان" کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص ساخت سریال «عالیجناب» گفت: من تنها فیلمنامه‌ی این سریال را نوشتم و پخش تولید آن مربوط به دوستان تهیه و تولید می‌شود.

وی در ادامه افزود: این سریال متفاوت با سایر تولیدات نمایش خانگی تولید شده تا به امروز است زیرا مدل کارها با آنها فرق دارد و هدف ما ایجاد کردن نوع دیگری از سریال است.

کارگردان فیلم «360 درجه» پیرامون دلیل نابسامان بودن شبکه نمایش خانگی اظهار داشت: دلیل اوضاع بد تولیدات نمایش خانگی طولانی بودن آنها است. کارگردانان وعده‌های طولانی به مخاطب می‌دهند و بعد با شکست مواجه می‌شوند. ما در «عالیجناب» تصمیم داریم در هر سال 6 قسمت بسازیم و در صورت گرفتن بازخورد مثبت از جامعه به کار خود ادامه دهیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از دلایل ناکام ماندن سریال‌های شبکه نمایش خانگی پخش همراه با تولید آنهاست. آن زمانی که در حال ساخت قسمت‌های بعدی هستند DVD‌های سری‌های قبل را وارد بازار می‌کنند. من قصد دارم 2 ماه روی تصویر‌برداری و تدوین کامل کار وقت بگذارم و بعد از اتمام پروژه DVD‌های آن را راهی بازار کنم.

نویسنده فیلم «گناهکاران» در خصوص داستان «عالیجناب» عنوان کرد: این قصه چند اپیزودی نیست و قصه‌ای ادامه‌دار دارد و از لحاظ ساختاری شبیه فیلم‌های سینمای کار خواهد شد.

سام قریبیان در پایان خاطر نشان کرد: «عالیجناب» اثر مشترک آقایان علی حضرتی و مسعود ردایی است و به محض آماده شدن گروه تهیه و تولید کلید آن را خواهیم زد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.