اکبری: مسابقات آسیای مرکزی به شکل خانوادگی دنبال می‌شود

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران لقب بازی‌های خانوادگی را به مسابقات آسیای مرکزی ساری تغییر داد.

اکبری: مسابقات آسیای مرکزی به شکل خانوادگی دنبال می‌شود‌اکبری ‌سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: این بازی‌ها را به مسابقات خانوادگی والیبال تعبیر می‌کنم٬ چراکه 3 تیم از چهار تیم حاضر در ساری٬ ایرانی هستند. با توجه به این‌که ما کمتر از 2 هفته دیگر در میانمار پیکارهای قهرمانی زیر 23 سال آسیا را پیش رو داریم شرکت در این رقابت‌ها از جهات بسیار زیادی به نفع‌مان است. چراکه بدون توجه به نتیجه بازی‌ها می‌توانیم به خوبی نقاط ضعف و قوت بازیکنان را در جریان مسابقات شناسایی و در فرصت باقی‌مانده برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی در خصوص عدم حضور تعداد زیاد تیم‌های خارجی و تاثیر آن روی سطح بازی‌ها٬‌ اظهارداشت: حضور تیم ملی(ب) ایران در این مسابقات نسبت به دیگر رقبای خارجی برای ما بهتر است. این پاسخی بود کیفیت کار تیم ملی (ب) ایران از دیگر تیم‌هایی که می‌خواستند به ایران بیایند بهتر است.

وی خاطرنشان کرد: حتی اگر تیم‌های هند و پاکستان هم در این بازی‌ها بودند به اندازه شاگردان گوسا بازیکنان ما را تحت فشار قرار نمی‌دادند. البته ناگفته نماند که والیبالیست‌های تیم ملی زیر 23 سال قزاق هم از شرایط فنی خوبی برخوردارند. با وجود این‌که تیم ملی جوانان هم تاکنون تنها فقط یک مرحله اردوی تدارکاتی را پشت‌سر گذاشته‌ از شرایط تاکتیکی و انگیزشی خوبی برخوردار است.

سرمربی تیم ملی زیر 23 سال ایران یادآورشد: به طور کل باید بگویم کمه این مسابقات می‌تواند فضای خوبی برای محک ملی‌پوشان و عملکرد آن‌ها باشد٬‌ ما با 15 بازیکن به ساری آمده‌ایم و از میان آن‌ّها از 12 نفر در بازی‌ها استفاده کردیم در تهران هم با همین تعداد بازیکن تا زمان اعزام کار را دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار