سنندج؛

ابلاغ دستورالعمل جذب سرباز ‌معلم در سال تحصیلی 95-94

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش کردستان از ابلاغ دستورالعمل جذب سرباز معلم در سال تحصیلی 95-94 به ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، طالب محمدی گفت: مشمولان واجد شرایط با مدارک فوق‌دیپلم، لیسانس و فوق‌ لیسانس دارای برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آنها یکم تیر و شهریور ماه 94 باشد، می‌توانند با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی اعلام کرد: با توجه به اینکه تعیین محل خدمت پذیرفته‌شدگان نهایی پس از پایان دوره آموزش ‌نظامی و فرهنگی از طریق اداره ‌کل صورت خواهد گرفت، از ثبت‌نام شدگان برگه تعهد مبنی بر ادامه خدمت در هر شهرستان و منطقه استان بر اساس نیاز و به تشخیص اداره‌کل اخذ می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه از پذیرفته‌شدگان تعهد اولیه مبنی بر نداشتن هرگونه کسر‌ خدمت اخذ می‌شود، بیان کرد: تاریخ اعزام به خدمت تمامی پذیرفته‌شدگان یکم تیرماه سال 94 می باشد. 

وی در پایان تأکید کرد: سرباز معلمان نباید قبلا درخواست معافیت پزشکی یا تحصیلی کرده باشند زیرا از لیست سرباز معلمان کنار گذاشته خواهند شد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام ایا زمان ثبت نام تمدید میشه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
سلام برای سرباز معلمی سن ومدرک همون رشته اولویت داره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
باسلام ببخشید بخشنامه سرباز معلم سال ۹۵ کی ابلاغ میشه
Iran (Islamic Republic of)
عبدالسلام بیگلریان
۱۹:۲۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام . ببخشید رشته های مربوط به سرباز معلمی چه رشته هایی هستند