خبرهایی از باشگاه پرسپولیس؛

خانزاده به اخراج از تیم نزدیک شد/ درخواست نژاد فلاح از سیاسی چه بود؟

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اخراج خانزاده خبر داد.

خانزاده به اخراج از تیم نزدیک شد/ درخواست نژاد فلاح از سیاسی چه بود؟به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران برانکو که همواره نظم و انضباطش زبانزد عام و خاصی است اعلام کرد به هیچ عنوان نمی‌تواند حرکت زشت و زننده خانزاده را هضم کند، بر این اساس خبر از اخراج خانزاده داد.

برانکو بیان کرده که خانزاده در حالی به صورت یک هوادار مشت کوبیده که اصلا توقعش را نداشته است، به هر حال برانکو گزارش لازم را به باشگاه داده است  و به حضور دوباره خانزاده در تیم پرسپولیسی بعید است و به  احتمال فراوان خانزاده به درب خروجی باشگاه نزدیک‌تر شده است.

*فریاد باقری بر سر سوشا مکانی

کریم باقری که همگان به خونسردی و آرامش می‌شناسند و همواره با موضوعات منطقی برخورد می‌کند و آ‌رامش سرلوحه کارش است سوشا مکانی کاری کرده که فریاد باقری را در آورده است.

شنیده ها حکایت از آن دارد سوشا مکانی در برخورد خانزاده با یک هوادار قطری به حمایت مدافع یاغی پرسپولیس پرداخت و با سر دادن الفاظ رکیک دوان دوان به سمت هواداران دویده تا وی نیز مشتی بر صورت آن هوادار پرتاب کند.

این حرکت سوشا از دید کادر فنی پنهان نماند و منجر شد تا باقری بر سر او فریاد بزند تا متوجه کار زشتش شود.

* آنالیز بازی با سایپا در چندین جلسه

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرین بعد از ظهر به هتل می روند.

آن‌ها امشب در اردو هستند و با یک دستگاه اتوبوس فردا به کرج  می‌روند تا با سایپا بازی کنند.

همچنین برانکو و کادر فنی پرسپولیس در این چند روزه چندین جلسه برای آنالیز بازی‌های سایپا گذاشتند.

*قول مساعدت نژاد فلاح به برانکو

نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس از برانکو خواسته اگر نیازی به ترمیم نقاط ضعف است کادر فنی را تقویت کند. به هر حال برانکو از زمانی که هدایت باشگاه پرسپولیس را بر عهده گرفته با این تیم نتایج ضعیفی کسب کرده است.

*درخواست نژاد فلاح از سیاسی

بعد از اینکه استعفای سیاسی مورد موافقت هیأت مدیره قرار گرفت نژاد فلاح از سیاسی بابت کمکهایش به پرسپولیس تکشر کرده است.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس از سیاسی خواسته که باز هم به عنوان یک پرسپولیسی به این تیم کمک کند.

*تشکیل کمیته انضباطی باشگاه بعد از بازی با سایپا

کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس پس از بازی با سایپا، در خصوص رفتار غیر اخلاقی خانزاده و سوشا مکانی تصمیم گیری می‌کند.

گفتنی است، این دو بازیکن بعد از بازی با سایپا قرار است به کمیته انضباطی بروند تا در مورد رفتار غیر اخلاقی با یک هوادار قطری توضیح دهند.

* دو اخطاره‌ها حواسشان را جمع کنند

مهدی طارمی، خانزاده، پیام صادقیان، علی عسگر، بنگر بازیکنان دو اخطاره تیم فوتبال پرسپولیس هستد که در صورت دریافت کارت زرد در بازی فردا مقابل تیم فوتبال سایپا، بازی ‌آینده خود را در هفته بیست و هشت لیگ برتر از دست می‌دهند و نمی‌توانند تیم محبوب خود را همراهی نمایند، از همین رو بازیکنان مورد نظر باید در بازی فردا تمام حرکات خود را زیر نظر داشته باشند تا اشتباهی از آن‌ها رخ ندهد چرا که هر گونه اشتباه می‌تواند کارت زرد دیگری را در کارنامه آن‌ها به ثبت برساند.

* هتل، اتاق‌های تیم پرسپولیس را پس گرفت

برنامه همیشگی پرسپولیس در بازی‌های تهران اینگونه بود که سرخ پوشان از ظهر راهی هتل شده و ناهار در آن‌جا صرف می کردند و سپس راهی تمرین می‌شدند اما دیروز از این برنامه خبری نبود.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که پرسپولیسی‌ها هتل را از ظهر امروز شنبه رزرو کرده بودند، اما به دلیل تسویه شدن بدهی‌های قبلی مسئولان هتل خواهان دریافت هزینه قبل از اقامت سرخ پوشان بودند که با تهیه نشدن این پول، اردو تا بعد از تمرین لغو شد تا به این ترتیب زمان به دست آمد تا شاید برای حل مشکلات مالی اقدام شود.

*شایعه‌ای که جو تیم را قبل از بازی با لخویا بر هم ریخت، چه کسانی با چه اهدافی؟

 بعضی بازیکنان پرسپولیس مدعی شده‌‌اند که قرار بود در قطر مبالغی در اختیار آن‌ها گذاشته شود اما محمد حسین نژاد فلاح مانع از آن شد، این مطلب که پس از بازی مطرح شد، قبل از بازی شرایط نامناسبی نزد بعض ی سرخ پوشان ایجاد کرد.

ادعا این بود که وقتی تیم عازم قطر بود، حمیدرضا سیاسی مدیر عامل باشگاه بود و او مبلغی را در اختیار مسئولان تیم گذاشته بود تا شب قبل از بازی به بازیکنان اهدا شود.

این در حالی بود که بازیکنان پاداش بازی با النصر را پیش از این دریافت کرده بودند و با توجه به بازی نامطلوب برابر سپاهان هیچ دلیل عقلی و منطقی برای پرداخت پاداش و هدیه وجود نداشت، حقوق‌ها هم که طبق قانوان باید به حساب بازیکنان واریز شود، بعضی اعضای تیم در این باره همچنین مطرح کردند، پس از ‌آن‌که نژاد فلاح توانست کنترل اوضاع را یکبار دیگر در دست بگیرد، به مسئولان تیم گفته است که پول را پرداخت نکنند، چون برای سیاسی است. این مسئله ناراحتی‌هایی را در تیم بوجود آورد، به ویژه که نژاد فلاح هم دست خالی به قطر نرفته بود.

در این ارتباط البته مسائل متفاوتی هم شنیده می‌شود، یکی از مسئولان حاضر در اردوی قطر در این باره به همکار ما می گوید: چنین مطلبی صحت ندارد، آقای سیاسی مبلغی را در اختیار یکی از همراهان تیم گذاشتند که قرار بود در موانع اضطراری و برای هزینه‌های تیم صرف شود و اصلا قرار بر پرداخت به بازیکنان نبود که کسی جلوی آن را بگیرد، البته آقای سیاسی هم  گفته بودند که اگر تیم به پیروزی برسد، پاداش را در تهران به بازیکنان می‌دهند.

حال با این توضیحات، این سوال پیش می آید که چه کسانی با چه اهدافی چنین شایعه‌ای را در قطر در اردوی تیم مطرح کنند تا ذهن بازیکنان را بر هم بریزد.

در این باره شاید شک اصلی به افرادی برود که در قطر در کنار سرخ پوشان بودند و ما محمد حسین نژاد فلاح خرده حساب‌هایی از تهران داشتند، البته هزینه سفر این افراد توسط چه کسانی تامین شده می‌تواند سرنخ‌هایی ارائه کند، هرچند در این میان عملکرد نژاد فلاح نیز این فرصت را ایجاد کرد تا آن‌چه مطرح شد، باور پذیرتر باشد.

*عملکرد کادر فنی در پرسپولیس مورد انتقاد است/ گابریل حذف می‌شود تا جای یک هافبک جدید باز شود؟

گابریل فرناندو، بازیکن پرسپولیسی این روزها جایگاه خود را در حالی در تیم از دست می‌دهد که به گواه اکثر کارشناسان جزو بهترین بازیکنان پرسپولیسی در ماه‌های اخیر بود، بازیکنی که  حذف وی از بازی پرسپولیس به سرعت اثر خود را نشان داد.

او در بازی با لخویا اصلا به کار گرفته نشد، اما این تصور که شاید برانکو ایوانوویچ با برخورد او پس از تعویض برابر سپاهان مقابله کرد باعث شد تحلیل چندانی در این ارتباط صورت نگیرد، این در حالی است که شاید برانکو برای فرار از انتقادات چنین مسئله‌ای را مطرح کند، اما پرس و چو از عوامل تیم و نزدیکان خود برانکو مسجل کرد که اقدام کادر فنی جنبه فنی داشته است، نشانه‌های این امر قبل از بازی با سپاهان و از همان تمرین اول و دوم که توسط پانادیچ رهبری شد ، نمایان شد.‌ اینکه برانکو افکار مستقلی دارد با اینکه تحت تاثیر پانادیچ است، اهمیت ندارد. اصل ماجرا این است که فرناندو هنوز اولین بازی خود را برای این گروه انجام نداده بود که بیش از تادئو به بازی او شک و شبهه بوجود آمد و طرح سوال می‌شد که این بازیکن را چه کسی آورده است.

این مسئله در حالی مطرح می‌شود که فرناندو را به درستی می‌توان مهندسی بازی خواند، بازیکنی که باپس‌هایش به تیم و مهاجمان برنامه‌ می‌دهد. در واقع یک مربی باهوش می‌تواند برنامه‌های هجومی خود را به جای مرور با جمعی از بازیکنان و مهاجمان فقط با چنین هافبکی مرور کند. اما برانکو به اطرافیان خود درباره او گفته است که گابریل تنبل است و نمی‌دهد، در واقع بازیکنی که بهتر از همه فوتبال بازی کرده است. قبل از همه زیر تیغ می‌رود، به راستی چرا اینگونه است؟

عملکرد گابریل نیاز به دفاع فنی از وی را از بین می‌برد، اما دلیل واقعی کادر فنی جدید چیست در حالی که بازیکنی هم سطح همین گابریل در تیم حضور ندارد.

حال یک سوال مطرح می‌شود، سوالی که در داخل خود تیم شکل گرفته است، سوال این است که حمید درخشان عذر تبلسون را خواست تا جای تادئولند شود آیا برانکو یا پانادیچ هم می‌خواهند گابریل برود تا جا برای هافبکی باز شود که احیانا قصد دارند وی را برای فصل آینده جلب کنند؟

به هر حال نگاه منفی کادر فنی پرسپولیسی نیست به گابریل فرناندو در حال حاضر در باشگاه و خود تیم مورد انتقاد قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۷:۴۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
این مطلب همش غلط املایی داره
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۳۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
تشکیل کمیته انضباطی باشگاه بعد از بازی با اسپانیا؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
یه پرسپولیسی
۱۵:۲۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
*تشکیل کمیته انضباطی باشگاه بعد از بازی با اسپانیا
اسپانیاااااااا!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار