عباس‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

پرداخت هزینه درمان ایثارگران از طریق بیمه‌های همگانی تکمیلی و صندوق سلامت

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تمام هزینه‌های درمان جامعه شاهد و ایثارگر ازطریق بیمه‌های همگانی تکمیلی و صندوق سلامت پرداخت می‌شود.

عبدالرضا عباس‌پور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به پرداخت 100 درصد هزینه درمان ایثارگران اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران تمام در خواستهای دارویی ایثارگران را پوشش می‌دهد زیرا از وظایف این سازمان به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: جانبازان تعیین درصد شده خانواده‌ تحت تکفل جانبازان، والدین و همسر و فرزندان شهدا بدون سقف سنی و شرط تامل که تحت پوشش بیمه تکمیلی بنیاد شهید هستند می‌توانند از خدمات آیین‌نامه ارایه خدمات دارویی به ایثارگران استفاده کنند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر پرداخت هزینه داروهای وارداتی افزود: در هر نوبت تمدید قرارداد بیمه تکمیلی لیست داروهای جدید به لیست قبلی افزوده می‌شود.

عباس‌پور ادامه داد: هزینه تمام داروهای مورد استفاده در شیمی درمانی و پیوند اعضا و داروهای مربوط به دوارن بستری تولید داخل یا وارداتی توسط بیمه تکمیلی قابل پرداخت است.

لازم به ذکر است فهرست رسمی دارویی کشور شامل کلیه‌ داروهای گیاهی و شیمیایی تولیدی و وارداتی مورد قبول وزارت بهداشت از تعهدات بیمه تکمیلی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرزند جانباز ۲۰درصد
۲۱:۵۴ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
سلام دو دانش آموز در یک مدرسه یک پولدار یکی فرزندجانباز بیست درصد پولدار رفته خارج دو تر م پزشکی خوانده می آید ادامه تحصیل ایران فرزند جانباز چون پول ن داشته با ناراحتی دام پزشکی می خواند ولی پولدارها از او جلو افتاده
Iran (Islamic Republic of)
حاج اصغر
۲۳:۰۴ ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
بازنشسته تامین اچتماعی امتیازات زمان شاغل بودن که به او داده میشد بعد از بازنشستگی از هیچ جای امتیازی ندارد
آخرین اخبار