همگام با بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران؛

امیر حاج رضایی: بهتر است نمایشگاه کتاب هر شش ماه یکبار برگزار شود

امیر حاج رضایی با بیان اینکه برای شروع نمایشگاه کتاب روزشماری می‌کنم گفت: با توجه به تکاپوی قشر جوان، ای کاش چنین نمایشگاهی هر شش ماه یکبار برگزار می شد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری نمایشگاه کتاب تهران، امیر حاج رضایی منتقد و کارشناس فوتبال درباره برپایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: برای شروع نمایشگاه کتاب تهران روز شماری می‌کنم زیرا این نمایشگاه فضای زنده و فرهنگی در حوزه اندیشه است و حتما در نمایشگاه کتاب تهران حاضر می‌شوم. با توجه به تکاپوی قشر جوان، ای کاش چنین نمایشگاهی هر شش ماه یکبار برگزار می شد. امیدوارم در این نمایشگاه شاهد افزایش عناوین و تنوع آثار باشیم.

 این منتقد و کارشناس فوتبال کشورمان با بیان اینکه فضای 10 روزه نمایشگاه کتاب تهران فضای شور و هیجان میان سنین مختلف است، تصریح کرد: با تکنولوژی مخالف نیستم و نسل امروز به سوی تکنولوژی گام برمی‌دارم این در حالی است که کتاب با تکنولوژی بسیار فرق دارد. من نیز کتاب را خیلی دوست دارم و ترجیح می دهم کتاب بخوانم و اطلاعات را از کتاب به دست آورم.

وی افزود: برای من خواندن کتاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اولویتی بالاتر از خواندن کتاب ندارم. گاهی اوقات در یک برهه زمانی خواندن چند کتاب را آغاز می‌کنم و بیشتر به کتاب‌های فلسفی، ادبی و شعر علاقه دارم.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار