ابوترابی‌فرد در واکنش به سخنان وزیر کشور:

وزیر کشور باید برای مبارزه با فساد اقدامات قاطعی داشته باشد/ مسائل ملیّ را نباید قربانی جریان‌های سیاسی کنیم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولیت مبارزه با فساد و قاچاق به عهده دستگاه های اجرایی و قضایی است و وزیر کشور موظف است با استفاده از تمام ظرفیت‌ها اقدامات قاطعی داشته باشد.

وزیر کشور باید برای مبارزه با فساد اقدامات قاطعی داشته باشد/ مسائل ملی را نباید قربانی جریان‌های سیاسی کنیمبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدحسن ابوترابی‌فرد» نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از پایان سخنان وزیر کشور توضیحاتی را در صحن علنی ارائه کرد. 

وی تصریح کرد: همانگونه که اشاره شد با توجه به برداشت‌ها و تحلیل‌هایی که از سخنان وزیر کشور در بعضی رسانه‌ها منتشر شده بود، مجلس برای تبیین، توضیح و تحلیل شفاف نقش پول‌های کثیف در اقتصاد کشور به ویژه در سیاست تصمیم گرفت تا با دعوت از رحمانی‌فضلی، وی توضیحاتی را در این مورد ارائه کند. 

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد خطاب به وزیر کشور و دولت افزود: همه ما به ویژه دولتمردان باید سخنشان قول سدید باشد و سدید آن سخنی است که از استحکام منطقی و علمی برخوردار است و امکان کمترین سوء استفاده و سوء برداشت را به طرف مقابل نمی‌دهد.

نایب رئیس مجلس بیان داشت: همه ما به ویژه مدیران ارشد باید مراقب سخنان خود باشند تا سوء برداشت نشود، مسئولیت مبارزه با فساد و قاچاق به عهده دستگاه‌های اجرایی و قضایی است و وزیر کشور موظف است با استفاده از تمام ظرفیت‌ها اقدامات قاطعی داشته باشد.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی به طور کامل از تمام اقدامات قضایی و دولت برای مبارزه با فساد و پول‌های کثیف حمایت کرده و خواهد کرد و شما از حمایت جدی مجلس برخوردارید.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد تصریح کرد: اگر فسادی در گمرک‌ها است این مرتبط با دستگاه‌های اجرایی است که باید شناسایی و با آن برخورد شود و خوشبختانه برای مبارزه با قاچاق قوانین مترقی داریم که برای اجرای آن قانون و سلامت اقتصادی قدم‌های بلندی برداشته و حرکت کنیم.

نایب رئیس مجلس با تأکید بر اینکه سخن پایانی بنده با جریان‌های سیاسی است اظهار داشت: ما مسائل ملی را نباید قربانی مسائل سیاسی کنیم و خدای ناکرده با تحلیل‌های نادرست و برداشت غلط از سخنان یک مسئول فکر تسویه حساب شخصی نباشیم و این به ضرر ملت و کشور است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمام جریانات سیاسی در کشور می‌خواهم بر اساس اخلاق و موازین دینی حرکت کنند و خدای ناکرده برای تسویه حساب‌های شخصی رفتار نامناسبی نداشته باشند. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: استحکام ، مراقب ، قول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار