عمرانی: خروجم از رنکینگ، قرعه‌ام در جهانی را سخت می‌کند

بانوی اعزامی تیم ملی تنیس روی میز به رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: متاسفانه یکی، دو ماه است که از رنکینگ خارج شدم، همین موضوع باعث می‌شود قرعه سخت‌تری داشته باشم.

محبوبه‌ عمرانی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: احمد سعادتمند، سرپرست فدراسیون تنیس روی میز با توجه به زمان کوتاهی که روی‌ کار آمده است بهترین شرایط را برای ما ایجاد کرد، فروردین، اردویی را در تهران برپا کردیم که با حضور دو بازیکن مجارستانی برگزار شد و در بالا بردن سطح آمادگی ما تاثیر بسزایی داشت.

وی، اضافه کرد: یکی از دو بازیکن که به ایران آمده بودند تو چهارم، تیم ملی مجارستان است و دیگر بازیکن هم تا چند ماه پیش جزو 40 بازیکن اول رده‌بندی فدراسیون جهانی بود، بعد از خروج آنها از ایران تا پیش از اعزام به چین اردوی دیگری را نیز زیر نظر سیما لیموچی، برگزار کردیم.

بانوی ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در خصوص رقابت‌های قهرمانی جهان و اینکه پیش‌بینی می‌کند چه نتیجه‌ای بگیرد، گفت: ما خوب تمرین کرده‌ایم و آمادگی بالایی داریم اما تنها چیزی که ممکن است اذیتمان کند، این است که من و مریم صامت مدت یک یا دو ماهی است که به خاطر شرکت نکردن در رقابت‌های بین المللی ار رنکینگ فدراسیون جهانی خارج شده‌ایم همین عاملی ‌می‌شود که در قرعه با بازیکنان قدرتمند تقسیم شویم و مجبور خواهیم بود در میان سختی خود را بالا بکشیم، تمام تلاشم را می‌کنم تا خانواده‌ام از عملکردم راضی باشند.

عمرانی، در انتها به برگزاری مراسم بدرقه ملی پوشان قبل از اعزام به رقابت‌های جهانی اشاره کرد، و در این باره گفت: مراسم بدرقه از ورزشکاران برای اولین بار است که برگزار می‌شود، آن هم به شکلی بی‌نظیر اینکه از زیر قرآن رد شدیم ودر کنار پیشکسوتان و بزرگان این رشته بودیم در روحیه‌مان تاثیر بسزایی گذاشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار