با افت 112 واحدی؛

ادامه روزهای تلخ در تالار شیشه‌ای/ درجا زدن شاخص در کانال 66 هزار واحدی

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در ساعات اولیه معاملات امروز با 112 واحد ریزش از نیمه‌ کانال 66 هزار واحدی سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ در ساعات اولیه معاملات امروز تعداد 174 هزار و 74 سهم اوراق بهادار به ارزش 390 میلیارد و 771 میلیون ریال در 21 هزار و 573 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

این روند منفی در تالار شیشه‌ای در حالی ادامه دارد که این روزها با خبرهای شنیده شده از کاهش نرخ سود بانکی انتظار رشد از بازار می‌رفت ولی این انتظار به واقعیت نزدیک نشد و افت شاخص همچنان ادامه دارد و نشان از تاثیر پذیری شاخص نسبت به شرایط درونی اقتصاد به جز سود بانکی است.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با ریزش 49 واحدی به 28 هزار و 471 واحد و شاخص کل (هم‌‌وزن) با رشد 9 واحدی به 10 هزار و 166 واحد رسید.

نماد "ر" بیننده‌ی معاملات امروز شامل گروه پالایشی‌ها و بانکی‌ها است و بیشترین تاثیر مثبت را نماد شبندر و بیشترین تاثیر منفی را نماد شپنا در معاملات بورس داشته است.

شاخص فرابورس نیز در ساعات اولیه با 3 واحد ریزش آیفکس را به 749 واحد رساند.

نماد پر بیننده‌ معاملات فرابورس شامل فولاد هرمزگان بوده و بیشترین تاثیر مثبت را نماد ذوب و بیشترین تاثیر منفی را نماد مارون داشته است.


انتهای پیام/
برچسب ها: شاخص ، بورس ، ارزش ، سهم ، اوراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سيدمحسن
۰۸:۵۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
كاهش نرخ سودبانكى كه واسه شوراى پول واعتباروبانك مركزى مشكل آفرين است پس اين اقدامات راانجام دهيدكه خواسته اكثرفعالان بازاربورس اوراق بهاداراست_يك:تغييرساعت شروع كارى بورس واتمام ساعت كارى ياافزايش مدت زمان دادوستدسهام دربورس اوراق بهاداريعنى ازساعت٩صبح تا١٢:٣٠نباشد_كاهش بهره مالكانه معادن_دادن يارانه توليد_اجازه معاملات فيزيكى براى مشاركت عموم مردم_جلوگيرى ازابطال كدسهام دارى براى افرادى كه سابقه سرمايه گذارى بلندمدت دريك نوع سهام رادارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
خدا وکیلی یک گزارش از وضعیت بورس و عرضه های بیجای سهام چه به صورت اولیه و چه توسط حقوقیا را در اون منعکس کنید که بعد از یکسال واندی بعد از بیانیه لوزان داشت تازه اوضاع بورس روبه راه میشد که با ندونم کاری مسئولان بورس نه تنها دیگه رونقی در بورس نیست بلکه دوباره افتاده در فاز ضرر.
آخرین اخبار