گلایه‌های شاعر پیشکسوت از حال این روزهای خود

شاعران کشور ما که در طول فعالیت حرفه‌ای خود همواره در صدد رونق و ترویج هر چه بیشتر بخشی از فرهنگ مکتوب ما برآمده‌اند معمولاً در سال‌های پس از بازنشستگی خود دچار مشکلات عدیده‌ای می‌شوند.

"احمدرضا احمدی"، شاعر پیشکسوت و شناخته شده کشورمان با ابراز گله مندی از رسانه‌ها و بی توجهی به پیشکسوتان در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: من که در سال‌های کاری خودم کارمند سازمان آموزش و پرورش کشور بوده‌ام در حال حاضر آواره بیمارستان‌ها شده‌ام.

وی در خصوص وضعیت کنونی خود گفت: پس از ابتلا به بیماری قلبی همواره تحت نظارت یکی از  بیمارستان‌ها بودم اما اخیراً به دنبال مراجعه به این بیمارستان متوجه شدم که به دلیل پرداخت نشدن حق بیمه بازنشستگان از طرف سازمان آموزش و پرورش قرارداد بیمه ما با این بیمارستان لغو شده است.

این شاعر افزود: البته بیمارستان‌های دیگر هم حاضر به همکاری با من نبوده و می‌گویند که به دلیل وجود پزشکان متخصص قلب در آنجا، من نمی‌توانم در این بیمارستان‌ها تحت نظارت پزشک خودم باشم.

احمدی خاطر نشان کرد: اکثر شاعران بازنشسته ما این روزها عاقبتی همچون عاقبت من را تجربه می‌کنند.

گفتنی است که سابقه بیماری قلبی "احمدرضا احمدی" به یک سال گذشته بر می‌‌گردد و همچنان برای درمان بیماری خود راهی بیمارستان ها است.

لازم به ذکر است که این شاعر کشورمان تا به امروز آثاری همچون "از بارانی که دیر بارید"، "میوه‌ها طعم تکراری دارند"، "احمد رضا احمدی از ایوان خانه‌شان فرار کرد"، " مژدگانی به یابنده‌ی احمد رضا احمدی" و "بهاریه" را در دسترس مخاطبان خود قرار داده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار