فرهادی تاكيد كرد

همكاری وزارت علوم برای ارتقا جايگاه صندوق رفاه

وزير علوم بر حمایت و همکاری مجموعه وزارت علوم برای رسیدن صندوق رفاه دانشجويان به جایگاه مطلوب تاکید و خواستار همکاری‌های مشترک بیشتر ميان اين صندوق و دانشگاه ها شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران، محمد فرهادی وزير علوم، در بازديد سرزده از صندوق رفاه دانشجويان گفت: اصل اين است كه هر چه بيشتر زمينه آرامش فكری دانشجو را فراهم كنيم.

وي بيان داشت: از اوایل تاسیس وزارت علوم صندوق رفاه شکل گرفته و قدمت چهل ساله دارد و در این سال‌ها فعاليت صندوق رفاه با فراز و نشیب همراه بوده و امروز با توجه به شرایط کشور بايد در جهت عملكرد بهينه اين صندوق راهکارهایی بیابیم و منابعی را به مشارکت بگیریم.

وزير علوم افزود: در خصوص عملكرد صندوق رفاه دانشجویان باید آسیب شناسی صورت پذیرد و مسائل مربوط به اين صندوق با توجه به ماموریت‌های مشخص اولویت‌گذاری و برنامه‌ریزی شود. 

وي بيان داشت: با توجه به عدم تخصیص کامل اعتبار دانشجویی در سال گذشته بايد متکی به سرمایه گذاری و گرفتن مطالبات باشیم و از ظرفیت ارگان‌ها و سازمان‌های دیگر استفاده کنیم و به طور كلی راهکاری باید اتخاذ شود که سرمایه گذاری صحیح صورت گرفته و تسهیلات با کرامت در اختیار دانشجویان گذاشته شود.

وزیر علوم با تاكيد بر رسيدگي به وضعيت سلف سرویس‌های دانشجویی گفت: در اين خصوص لازم است. تمرکز گرایی شده و سرمایه گذاری مشترک صورت گیرد، همچنين از ظرفیت‌های خیرین نیز در این زمینه می‌توان استفاده کرد. 

فرهادی بر حمایت و همکاری مجموعه وزارت علوم برای رسیدن صندوق رفاه دانشجويان به جایگاه مطلوب تاکید و خواستار همکاری‌های مشترک بیشتر ميان اين صندوق و دانشگاه ها شد. 



انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار