صابری در تذکر شفاهی خطاب به سبحانی‌نیا؛

استیضاح ربیعی را اعلام وصول کنید/ سبحانی‌نیا: تاکنون به بنده در این رابطه چیزی داده نشده است

نماینده رامیان و آزادشهر گفت: برگه درخواست استیضاح وزیر کار و رفاه اجتماعی دست شماست آن را از کشو درآورید تا اعلام وصول شود.

استیضاح ربیعی را اعلام وصول کنید/ سبحانی‌نیا: تاکنون به بنده در این رابطه چیزی داده نشده استبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ «رضا صابری» نماینده رامیان و آزادشهر در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز یکشنبه (6 اردیبهشت ماه) با تاکید براینکه عدم توجه به حوزه اشتغال در نظام اقتصادی فعلی ماست، گفت: وزیر کار یکی از دغدغه‌های خود را در زمان رای اعتماد در مجلس بیکاری دانست، اما تا امروز این دغدغه را مورد توجه قرار نداده است.

صابری تصریح کرد: هنوز مشکل پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد را داریم و در معادن زغال سنگ نیز با مشکلات پرداخت حقوق برای ماه‌ها مواجه هستیم.

وی اظهار داشت: جمعی از نمایندگان استیضاح وزیر کار را درخواست کردند و این یک مطالبه عمومی است و زمانی که به آن توجه نمی‌شود مجلس باید از جایگاه خود ورود کرده و به حق مردم رسیدگی کند.

نماینده رامیان و آزادشهر گفت: مطالبه مردم ایران از ما بحث اشتغال و رفع بیکاری است و خود این وزارتخانه به اندازه 4 وزارتخانه ظرفیت دارد که باید به آن توجه شود.

صابری خطاب به سبحانی‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلس خاطر نشان کرد: برگه درخواست استیضاح وزیر کار و رفاه اجتماعی دست شماست آن را از کشو درآورید تا اعلام وصول شود.

سبحانی‌نیا عضو هیئت‌رئیسه مجلس خطاب به وی اعلام کرد: درست است بنده مسئول استیضاح‌ها هستم اما تاکنون به بنده چیزی داده نشده است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار