ملی پوش تیر اندازی:

بی پولی و بی برنامگی فدراسیون، سهمیه‌ها را از ما گرفت

عضو تیم ملی اهداف پروازی گفت: تیراندازان کمک مالی دریافت نمی‌کنند و ملی پوشان فقط زمان حضور در اردوها حقوق می‌گیرند.

بی پولی و بی برنامگی فدراسیون، سهمیه‌ها را از ما گرفتبابک خوشنویس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره مشکلات تیم اهداف پروازی افزود: مشکلات مالی فدراسیون تیر اندازی، تیم اهداف پروازی را در شرایط نا به سامانی قرار داده است به طوری که بعد از بازی‌های آسیایی کره جنوبی ملی پوشان حتی یک روز اردو منسجم نداشتند و هزینه‌های تمرین ملی پوشان هم به عهده خودشان بود.

وی گفت: اهداف پروازی رشته پر هزینه‌ای و تامین هزینه‌های آن برای تیر اندازان زیاد است  متاسفانه در این زمینه هیچ کمکی مالی از سوی فدراسیون به ما نشد.

ملی پوش اهداف پروازی ادامه داد: علاوه بر مشکلات مالی ملی پوشان مربی نداشتند تا آن‌ها را برای شرکت در مسابقات همراهی کند.

خوشنویس افزود: ملی پوشان اهداف پروازی تاکنون 4 مسابقه سهمیه المپیک از جمله مسابقات اسپانیا، مکزیک و دو مسابقه العین را به  خاطر بی پولی فدراسیون از دست دادند و 3 مسابقه دیگر المپیک در پیش است که شرکت ملی پوشان در این مسابقات با توجه به وضعیت مالی فدراسیون مشخص نیست.

وی اظهار داشت: طی مدتی که عضو تیم ملی بودم هیچ کمکی از سوی فدراسیون به ما نشد و ملی پوشان زمانی حقوق دریافت می کنند که در اردو باشند در واقع فدراسیون برنامه منسجم و مدونی برای اهداف پروازی ندارد و ملی پوشان هم در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

خوشنویس افزود: فدراسیون دچار مشکلات مالی زیادی است و بر این اساس قبل از مسابقات قبرس به ملی پوشان گفتند جهت شرکت در این مسابقه با هزینه‌های شخصی شرکت کنند که دو ملی پوش دیگر به این مسابقه اعزام شدند اما من این فرصت را از دست دادم.

وی اظهار داشت: ‌تیراندازان برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ باید با هزینه‌های شخصی شرکت کنند اما برای مسابقات جام جهانی همه هزینه‌ها به عهده فدراسیون است و تیر اندازان وظیفه‌ای در تامین هزینه ها ندارند.

وی در پایان اظهار داشت: متاسفانه به دلیل بی پولی و بی نامگی فدراسیون ملی پوشان فرصت‌ها را یکی پس از دیگری از دست می‌دهند و مسئولان در وزارت ورزش و کمیته ملی کمکی به تیراندازی برای حل مشکل مالی فدراسیون نمی‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار