آخرین تبادل نظرها در هیأت مدیره استقلال صورت پذیرفت

جلسه امروز هیأت مدیره آبی پوشان حول محور خصوصی سازی و واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بوده است.

آخرین تبادل نظرها در هیأت مدیره استقلال صورت پذیرفت

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جلسه امروز اعضای هیأت مدیره استقلال در خصوص بحث خصوصی سازی و واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در نیمه اول اردیبهشت ماه بود که درباره این مسائل بحث و تبادل نظر صورت گرفت در این جلسه منصور پورحیدری، رضا نثاری و رضا صادق پور حضور نداشتند.

این در حالی است که کامران صاحب پناه که در جلسه قبل اعلام کرده بود حدود یک ماه در ایران نخواهد بود اما در جلسه امروز هیأت مدیره شرکت کرد.

*صاحب پناه: آنقدر جلسه مهم بود که سفرم را لغو کردم
عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: بهتر بود در خصوص یکسری از مسائل تصمیمات لازم اتخاذ صورت می‌گرفت به همین خاطر سفر خود را برای حضور در جلسه امروز لغو کردم.

کامران صاحب پناه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص حضور خود در جلسه هیأت مدیره امروز در باشگاه استقلال اظهار داشت: با توجه به اینکه قرار بود در خصوص یکسری از مسائل تصمیمات لازم اتخاذ صورت می‌گرفت بر همین اساس بلیت رزرو شده خود را لغو کردم و قرار است طی روزهای آینده عازم سفر شوم اما در هر صورت رسیدگی به برخی از موضوعات مهم و ضروری بود که باید در این جلسه حضور پیدا می‌کردم.

وی بیان کرد: موضوعات مختلفی در جلسه هیأت مدیره مطرح شد و یکی از بحث‌های مهم نیز رسیدگی به وضعیت خصوصی سازی و شرایط واگذاری باشگاه بود که میان اعضاء در خصوص این مسئله بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

*نجف نژاد: آبروی استقلال در گرو 3 بازی پیش رو است/در خصوص کادر فنی اظهار نظری نکردم

ریئس هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: در جلسه امروز درخصوص تغییر کادر فنی بحث صورت نگرفت و من نیز در باره این موضوع اظهار نظری نکردم.

مقداد نجف نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص علت برگزاری جلسه امروز هیأت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: جلسه امروز هیأت مدیره همانند دیگر جلساتی که برگزار می شود انجام گرفت و یکی از بحث‌های اصلی این جلسه در خصوص تقویت تیم بود و با توجه به اینکه هنوز 3 بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده بر همین اساس بهتر است بازیکنان همت کنند و همت داشته باشیم تا بتوانیم سهمیه آسیایی را نیز کسب کنیم چرا که نتایج پایانی فصل اهمیت زیادی برای آبی پوشان دارد.

وی بیان کرد:‌ در خصوص بحث خصوصی سازی نیز صحبت‌هایی صورت گرفت اما قرار است طی دو، سه روز آینده درباره این مسئله به بحث و تبادل نظر بپردازیم.

نجف نژاد در خصوص این شائبه که اعلام شده بود شاید کادر فنی استقلال قبل از 3 بازی تغییر کند بیان کرد: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و در خصوص این مسئله بحثی در جلسه امروز هیأت مدیره صورت نگرفت و امیدوارم در 3 بازی آینده اقبال داشته باشیم و بتوانیم به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.