قالیباف در جلسه امروز کمیسیون شوراها:

دولت دیون قانونی خود را به شهرداری پرداخت نکرده است/ جابه‌جایی مدیران شهرداری سیاسی نیست

شهردار تهران امروز با حضور در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، در رابطه با دیون قانونی که دولت باید بر اساس قانون به شهرداری پرداخت کند، گلایه‌‌هایی را مطرح کرد.

قالیباف: دولت دیون قانونی خود را به شهرداری پرداخت نکرده است/ جابه‌جایی مدیران شهرداری سیاسی نیستدخیل عباس زارع‌زاده مهریزی، سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات کمیسیون متبوع خود گفت: جلسه امروز کمیسیون با حضور «محمدباقر قالیباف» شهردار تهران برگزار شد.

وی افزود: قالیباف گزارشی را از خدمات و فعالیت‌های خود در شهرداری تهران از بدو ورود تا کنون ارائه کرد،‌ همچنین شهردار تهران در مورد توسعه اتوبان‌های تهران به ویژه اتوبان امام‌علی(ع)، اتوبان صدر، دوطبقه شدن آن و تونل‌های سطح شهر، به طور مفصل صحبت کرد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تصریح کرد: در این نشست قالیباف در رابطه با دیون قانونی که دولت باید بر اساس قانون به شهرداری پرداخت کند، گلایه‌‌هایی را مطرح کرد.

وی افزود: در این نشست چند سوال نیز در مورد بافت‌های فرسوده از شهردار تهران مطرح شد که وی در این رابطه گفت: دولت حتی سهم خود را نسبت به بافت‌های فرسوده پرداخت نکرده و بانک‌ها نیز که باید تسهیلات لازم را در اختیار می‌گذاشتند، قرار ندادند؛ اما در عین حال تلاش ما برای بافت‌های فرسوده انجام خواهیم داد.

نماینده مردم مهریز و بافق خاطر نشان کرد: آقای قالیباف به موضوع جابه جایی مدیران شهرداری نیز اشاره کردند و گفتند که این جابه جایی‌ها به هیچ عنوان دلیل سیاسی ندارد و تنها برای ارتقای مدیریت بوده تا بتوان از تخصص‌های بهتر و بیشتری استفاده کرد.

سخنگوی کمیسیون شوراها با بیان این که نمایندگان از توضیحات شهردار تهران قانع شدند، گفت: قرار شد که کمیسیون شوراها در راستای پیگیری دیون دولت به شهرداری اقدامات لازم را انجام دهد تا بتواند سهم شهرداری را از دولت دریافت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار