کوراش کاران ایران قهرمان آسیا شدند

رقابت‌های کوراش قهرمانی آسیا با کسب قهرمانی تیم ملی مردان و زنان ایران به کار خود پایان داد.

کوراش کاران ایران قهرمان آسیا شدندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات کوراش قهرمانی آسیا طی 2 روز به میزبانی بیروت لبنان برگزار شد و ملی پوشان ایران در 2 بخش مردان و زنان روی تاتامی رفتند.

براین اساس، تیم ملی کوراش مردان ایران برای نخستین بار با کسب هفت مدال طلا بر سکوی قهرمانی آسیا ایستاد. تیم های لبنان و ترکمنستان هم عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش بانوان تیم ملی کوراش کشورمان با کسب 2 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز به مقام نایب قهرمانی دست یافت. در این بخش تیم ملی ترکمنستان با کسب 3 مدال طلا و یک نقره قهرمان و لبنان هم در مکان سوم ایستاد.

علی محمد نیا بازیکن تیم ملی کوراش جمهوری اسلامی ایران در بخش آقایان به عنوان بهترین و فنی ترین بازیکن این دور رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.

لیلا چغلوند در وزن 52- کیلوگرم و دنیا آقایی در وزن 63- کیلوگرم 2 مدال طلای بخش بانوان را کسب کردند. طاهره آذرپیوند ، زهرا نادری ، سحر چغلوند و فاطمه برمکی سه مدال نقره و تکتم بیدل هم یک نشان برنز برای تیم ملی کشورمان در این مسابقات کسب کردند. راضیه سلیمی هدایت تیم ملی بانوان کشورمان را برعهده داشت.

در بخش مردان هم سعید رضائیان ، مصطفی دلیریان ، هادی قدیمی ، الیاس علی اکبری ، یونس ولیزاده ، علی محمدنیا و حمید قلی حسنقه با برتری مقابل رقبای خود موفق به کسب مدال طلا شدند. رضا مهنانی و حسین علی اکبری کادر فنی تیم ملی مردان را در این دوره از رقابت‌ها برعهده داشتند.

در این رقابت‌ها تیم هایی از ازبکستان، ترکمنستان، لبنان، عراق، سوریه ،هند و  ایران حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کوراش ، قهرمان ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
علی
۰۰:۳۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام باز هم غیرت ایرانی و این بار از نوع خراسان شمالی تبریک عرض میکنم
آخرین اخبار