«آریا باستانی نژاد» داور جشنواره «رودس» شد

«آریا باستانی نژاد» در جشنواره «رودس» به عنوان داور مسابقات از ژاور میانه حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران؛ فستیوال "رودس" بزرگترین واقعه موسیقی کشور یونان به شمار می‌رود که همه ساله در اواسط تابستان به مدت ۷ روز برگزار می شود.
 
این فستیوال شامل کلاس‌های تخصصی موسیقی برای سطوح مختلف، کنسرت‌های هنرجویی و کنسرت‌های اساتید رودس می‌باشد. آریا باستانی نژاد، فلوتیست و پداگوژ برجسته ایرانی در این جشنواره به عنوان داور مسابقات از ژاور میانه حضور خواهد داشت. هنرجویان برگزیده اتاق فکر نخبه پروری به‌‌‌ همراه جمعی از نوازندگان ممتاز ایرانی‌ در این جشنوره شرکت خواهند کرد و به کسب تجارب جدید موسیقی خواهند پرداخت.
 
حضور در چنین فستیوال‌های موسیقی تاثیر بسزایی بر نبوغ، خلاقییت و مهارت های موسیقیی فردی و جمیع نوازندگان داشته و به آشنایی آنان با مدل‌های واقعی‌ و استاندارد اجرای موسیقی فاخر کمک خواهد نمود. حضور اساتید بسیار سرشناس روسی، ایتالیایی، یونانی، بلغار مانند پروفسور گخت (استاد فلوت دنشکدهموسیقی مسکو)، پروفسور برینسکیا (استاد ویولن از اتلیا)، پروفسور کرستف (استاد چلو از بلغارستان) و سازندگان و طراحان برجسته ویلون همچون مایسترو اندرییا شولتز از نقاط قوّت این جشنواره محسوب می شود.
 
مدیران فستیول رودس تشکیلاتی را برای حضور نوزندگان ایرانی در نظر گرفته اند. جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط شرکت در این فستیول علاقمندان می توانند با کارشناس هنری ارکستر فاربی از طریق تلفن ۰۹۱۲۳۸۳۰۰۳۴ تماس حاصل نمایند. سایت فستیوال بزرگ یونان از طریق لینک زیر قبل دسترسی می‌باشد:
www.imf.org.gr


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.