سگ‌ کشی هولناک این بار در چین! +عکس

خشونت انسان مرزی نمی‌شناسد. جنگ و نسل‌کشی علیه انسان یک طرف ماجرا و ظلم به جانوران دیگر روی دیگر آن است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرادید،خشونت انسان مرزی نمی‌شناسد. جنگ و نسل‌کشی علیه انسان یک طرف ماجرا و ظلم به جانوران دیگر روی دیگر آن است. اخیرا کمپین‌های حفاظت از حقوق حیوانات برپا شده تا جلوی آسیب‌های انسان بر محیط زیست و جانوران را بگیرد. «سگ‌کشی» این بار در چین موجی از نگرانی را به راه انداخته است.

به نقل از دیلی‌میل، البته این اتفاق در چین بی‌سابقه نیست. چندی پیش یک کلیپ تصویری که به صورت مخفیانه فیلم‌برداری شده بود در فضای مجازی منتشر شد. در این کلیپ، سگ‌های بی‌گناه در جلوی چشم یکدیگر با ضربات ممتد باتوم کشته می‌شوند تا جیب برخی پر از پول شود. این افراد سپس پوست سگ‌ها را از بدنشان جدا می‌کنند و آن را به چرم تبدیل می‌کند. «تجارت چرم سگ» در چین حالا باعث شده تا فعالان محیط زیست احساس نگرانی کنند.
 
بنیاد مردمی رعایت اصول اخلاقی در برابر حیوانات که به اختصار PETA نامیده می‌شود، ویدئویی را منتشر کرده که «واکین فینیکس» ستاره هالیوودی بر روی آن صحبت می‌کند. او می‌گوید: «این کلیپ یکی از بدترین چیزهایی است که من در سراسر زندگی دیده‌ام.» سپس شاهد اقدامات «وحشیانه» چند نفر در کارخانه‌ای در چین هستیم.
 
به دلیل خشونت بالای ویدیو، از گذاشتن آن معذوریم

(تصاویر) «سگ‌کشی» هولناک در چین

(تصاویر) «سگ‌کشی» هولناک در چین
 
گزارش‌هایی از این کشتارگاه رسیده که نشان می‌دهد زمانی که پوست برخی از سگ‌ها را از بدنشان جدا می‌کردند، آن‌ها هنوز زنده بوده‌اند.
 
(تصاویر) «سگ‌کشی» هولناک در چین
دستکش تهیه شده از پوست سگ
 
این سگ‌ها از خیابان‌های چین جمع‌آوری شده و در نهایت به شکلی بی‌رحمانه کشته می‌شوند. پوست این سگ‌ها به دستکش، کمربند چرم و کالاهایی از این قبیل تبدیل می‌شود. ترس را می‌توان از چشمان این سگ‌ها احساس کرد. آن‌ها نظاره‌گر اتفاقات هستند. سگی که قبل از آن‌ها آمده جلوی چشمانشان با چند ضربه کشته شده و گلوی آن‌ها را بریده می‌شود. نوبت آن‌ها نیز فرا خواهید رسید، هرچند کمی زمان می‌برد.
 
محصولات این کارخانه در سراسر جهان به فروش می‌رسد. نمونه‌ی آن بریتانیا است که مردم به دلیل ارزان بودن جنس‌های چینی به راحتی می‌توانند آن را خریداری کنند.

(تصاویر) «سگ‌کشی» هولناک در چین

(تصاویر) «سگ‌کشی» هولناک در چین

در این گزارش به نقل از یکی از عوامل کشتار سگ‌ها آمده است: «در این کارخانه روزانه بین 100 تا 200 سگ کشته و پوستش جدا می‌شود. حدود 300 سگ نیز در مجموعه نگهداری می‌شود و می‌توان دید که برخی از سگ‌ها از سر و کول دیگری به قصد فرار از اینجا بالا می‌روند.»
 
گفتنی است که صنعت گوشت سگ در چین مشهور است، اما این اولین باری است که تصاویری از صنعت چرم سگ در چین منتشر شده است.

 کارگران می‌گویند که برخی از فروشندگان پس از فروش گوشت سگ به رستوران‌های چینی، پوست آن را به کارگاه‌های تولید چرم می‌‎فرستند.

خبرگزاری رویترز نیز در ماجرای بازدید از یک کارگاه تولید چرم در چین، وجود پوست سگ در زیر نور آفتاب را تایید کرده است. سازمان‌های بین‌المللی محافظ حقوق حیوانات از چین به دلیل چنین رفتارهایی به شدت انتقاد کرده‌اند.

(تصاویر) «سگ‌کشی» هولناک در چین

روز گذشته نیز حدود 150 سگ در قفس‌های کوچک و تنگ دیده شدند که به سمت این کشتارگاه‌ها برده می‌شدند. آن‌ها آماده کشتاری بی‌رحمانه بودند. قلاده‌های این سگ‌ها نشان می‌داد که صاحبانی دارند و سگ‌های خیابانی نیستند. خوشبختانه آن‌ها نجات یافتند و قرار است صاحبانشان پیدا شود.

(تصاویر) «سگ‌کشی» هولناک در چین
 

انتهای پیام/
برچسب ها: سگ ، جانوران ، خشونت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Germany
آرش
۰۰:۲۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
انسانیتم خوبه والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۵ دی ۱۳۹۴
خداوند انسان را عاقل افرید و همه امکانات را به اوداد وحالا آدمی باید از بزرگترین نعمتی که دارد استفاده صحیح بکند اول انسان بودن بعد ایمان به الله یکتا وبی همتا وتمام عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
يكم انسانيت داشتن هم بدنيست والا
United States of America
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۵ تير ۱۳۹۴
از بس گوشت خورده میشه خوی وحشیگری بوجود می اید لطفا گیاه خوار شوید. رفتار چین تائید نمیشه .
Iran (Islamic Republic of)
فريدون
۲۳:۴۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
بغل گوش خودمون تو شيراز سگ اين حيوان باوفا رو با تزريق اسيد بله با اسيد ميگشند اون خارجيه كه دين و مذهب درست و حسابي هم شايد نداشته
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۰:۳۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
چرم این سگهای بدبخت به ایران هم صادر میشه ؟ اصلا بعد نیست .....
آخرین اخبار