چرخ خیاطی "اصغر شاه کلید" را لو داد

"اصغر شاه کلید" که با همدست خود به خانه‌های خالی از سکنه دستبرد می‌زدند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

چرخ خیاطی
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش ‌در پی شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر اینکه در تعطیلات عید نوروز که منازلشان خالی از سکنه بوده ، طلا و جواهرات منزل، ال سی دی و سایر لوازم با  ارزش منزلشان به سرقت رفته است، پرونده ای در این خصوص تشکیل و جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

در تحقیقات ماموران کلانتری مشخص شد که سرقت از منازل با روش شاه کلید صورت گرفته است که ماموران کلانتری در این راستا با مراجعه به بانک متهمان ، توانستند در روز 20 فرودین ماه سارقی را به نام "اصغر" شناسایی کنند و سپس با رصد محل حضور مجرمان "اصغر" را در حین فروش یک چرخ خیاطی مشاهده کردند.
 
"اصغر" با دیدن ماموران با بر جای گذاشتن اموال مسروقه اقدام به فرار کرد که 24 فرودین ماه در پاتوق خود (انباری) که مخفی شده بود دستگیر و به سرقت چندین منزل معترف گردید و همدست وی نیز به نام "سلمان" شناسایی و در چهار راه هرندی دستگیر شد.
 
سرهنگ سیف الله نوایی رییس کلانتری 116 مولوی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: هر دو متهم جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمشان و شناسایی سایر مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۷:۰۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
نه خیردوست عزیزدراینگونه مواردسارق علاوه برتحمل حبس مطابق ماده ۶۶۷قانون مجازات مصوب۷۵(تعزیرات)حسب موردبه ردعین یامثل مال یاقیمت مال مسروقه هم محکوم میگردد
Iran (Islamic Republic of)
ذلان ماهیدشت کرمانشاه
۱۲:۲۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
مالی را که دزد ببرد دیگه پس گرفتنی نیست چون آن مال را فروخته و خورده فقط دزد برای مدتی به زندان میره و برمیگرده وروز از نو روزی از نو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
وقتی شاکی خصوصی پشت پرونده باشه تا زمانی که رضایت شاکی جلب نشه ازاد نمیشه .
آخرین اخبار