معاون فرهنگی دانشگاه آزاد خبر داد

120 میلیارد تومان بودجه برای فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد : در سال جاری 2 درصد از درآمد واحدهای دانشگاهی در اختیار حوزه فرهنگی و تشکلات دانشویی قرار می‌گیرد.

سید طاها هاشمی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد، در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: سیاست جدید دانشگاه آزاد در حوزه تحول فرهنگی-اجتماعی بر این است که 2 درصد از درآمد هر واحد دانشگاهی به امور فرهنگی آن واحد اختصاص یابد.

وی افزود: در گذشته بودجه سالانه فرهنگی دانشگاه 5 هزار تومان برای هر دانشجو بود که با تصمیم جدید، این میزان به 10 برابر افزایش یافته است.

معاون فرهنگی-اجتماعی دانشگاه آزاد تصریح کرد: این  بودجه جدا از بودجه فرهنگی عمرانی دانشگاه است و بودجه فعالیت‌های فرهنگی عمرانی از قبیل ساخت مساجد از محل بودجه عمرانی دانشگاه تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد دارای بیشترین سهم مشارکت در کانون‌های قرآن و عترت است، اضافه کرد: همه‌ی تجمعات دانشجویی که فعالیت فرهنگی، علمی، هنری دارند فارغ از گرایش سیاسی آنها مورد حمایت معاونت فرهنگی قرار می‌گیرند و می‌توانند برای فعالیت‌ خود یارانه دریافت کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد بیان داشت: در سال جاری 120 میلیارد تومان بودجه برای فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه در نظر گرفته شده است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار