رضایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

ضرورت شفافیت در هزینه‌های انتخاباتی/ توضیح پیرامون بازگشت به سپاه پاسداران

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که تمامی هزینه‌های انتخاباتی باید از شفافیت برخوردار باشد گفت: حدود 50 درصد از اهداف برنامه پنجم توسعه در کشور اجرایی شده است.

"محسن رضایی" در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در خصوص مقابله با ورود پول‌های کثیف به انتخابات اظهار داشت: با تصویب سیاست‌های کلی انتخابات، که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده،  به تمامی مباحث پایان خواهد داد.

وی در ادامه افزود: این مباحث به عنوان مشورت به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه شده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که تمامی هزینه‌های انتخاباتی باید از شفافیت برخوردار باشد، گفت: دستگاه‌های نظارتی باید کلیه هزینه‌های انتخاباتی را پیگیری کنند و در صورت وارد شدن پول‌های کثیف، دستگاه‌های نظارتی می‌توانند براساس این سیاست‌ها تخلفات را تشخیص و با متخلفین برخورد کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا اهداف برنامه پنجم توسعه، اجرایی شده است؟ بیان کرد: برآوردها نشان می‌دهد حدود 50 درصد از اهداف برنامه پنجم توسعه اجرایی شده است که البته این راندمان، کمی است.

رضایی ادامه داد: باید در برنامه ششم توسعه مسئله اقتصاد، معیشت مردم، اشتغال، رشد اقتصادی کشور در اولویت قرار داشته باشد، البته مسئله امنیت و اقتدار کشور هم از موضوعات بسیار مهم است.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: در حال حاضر با وضعیتی که ما در منطقه داریم و با وجود کشورهای ناامنی که در اطراف ما قرار دارند، این وضعیت، نشان می‌دهد که ما در 5 سال آینده باید مسئله اقتدار را در کنار اقتصاد قرار دهیم.

وی افزود: باید زندگی مردم از یک طرف و از طرف دیگر امنیت ملی کشور مورد توجه قرار گیرد.

رضایی  در رابطه با بازگشت خود به سپاه گفت: من خودم را سرباز رهبری می‌دانم و با توجه به تجاربی که در زمان دفاع مقدس داشته‌ام، باید این تجارب را به نسل‌های آینده سپاه انتقال دهم و افتخار می‌کنم که در این زمینه به نظام کشور کمک می‌کنم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با حضورش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برنامه‌ای برای حضور در مجلس شورای اسلامی ندارم زیرا در رابطه با مجمع تشخیص مصلحت نظام و هم چنین کمک به نیروهای مسلح فعالیت دارم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار