پایان نخستین دوره مسابقات والیبال آسیای میانه- ساری؛

تیم والیبال زیر 23 سال ایران قهرمان آسیا شد

تیم ملی والیبال زیر 23 سال کشورمان قهرمان نخستین دوره مسابقات والیبال آسیای میانه در ساری شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛نخستین دوره مسابقات والیبال آسیای میانه که به میزبانی مازندران در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزار شد، با قهرمانی تیم ملی والیبال زیر 23 سال کشورمان همراه بود.

در سومین و آخرین روز این مسابقات که در حضور بیش از سه هزار تماشاگر در ساری برگزار شد تیم ملی زیر 23 سال کشورمان موفق شد تیم ملی زیر 23 سال قزاقستان را سه بر صفر شکست دهد.

در این بازی ملی پوشان والیبال زیر 23 سال کشورمان موفق شدند در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 14، 25 بر 23 و 25 بر 21 حریف را شکست دهند و قهرمان نخستین دوره این مسابقات شد.

همچنین در آخرین بازی تیم منتخب مازندران نیز موفق شد تیم ملی جوانان کشورمان را سه بر یک شکست دهد.

در این بازی شاگردان دراگان استیوراویچ در تیم منتخب مازندران در ست‌های اول، سوم و چهارم موفق شدند با نتایج 25 بر 17، 25 بر 18 و 25 بر 20 تیم ملی جوانان را شکست دهند و تنها در ست دوم شاگردان فرهاد نفرزاده در تیم ملی جوانان موفق شدند با نتیجه 25 بر 23 حریف شکست را دهند.

در این مسابقات تیم هندوستان شرکت نکرد و تیم ملی (ب) کشورمان که با نام مازندران جایگزین تیم ملی زیر 23 سال هندوستان شد، در این رقابت‌ها از سوی کمیته مسابقات به عنوان تیم مهمان شرکت کرده بود امتیازات و نتایج تیم مازندران دراین مسابقات با توجه به سه پیروزی متوالی در برابر سه تیم قزاقستان، و تیم های ملی زیر 23 سال و تیم ملی جوانان محسوب نشد.

پس از تیم ملی والیبال زیر 23 سال کشورمان، تیم های ملی جوانان کشورمان و زیر 23 سال قزاقستان به ترتیب دوم سوم شدند.

در مراسم اهدا کاپ، حکم و مدال به تیم های اول تا سوم ربیع فلاح استاندار مازندران، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حسین دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری و میلاد تقوی رئیس هیئت والیبال استان، معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در سالن ورزشی حضور داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار