«فاطمه آل عباس» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تغییرات مدیریتی جدید، باعث انگیزه و تکاپو در رادیو شده

«فاطمه آل عباس» گفت: با توجه به تغییرات مدیریتی که در کل رادیو شکل گرفته، شاهد تکاپوی دوباره در رادیو هستیم.


"فاطمه آل عباس" گویند‌ه‌ی رادیو ایران در خصوص تغییرات صورت گرفته در روند برنامه سازی و رویکرد‌ها در رادیو در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به تغییرات مدیریتی که در کل ساختار رادیو شکل گرفته، شاهد تکاپوی دوباره در رادیو هستیم که این تغییرات به نفع رادیو و مخاطب است. 

وی ادامه داد: با توجه به رویکرد هر شبکه اتفاقات خوبی در پیش رو داریم.

آل عباس در رابطه با تغییرات برنامه‌ها بیان کرد: نوگرایی جذاب است البته در صورتی که مخاطب حوصله کند چون تغییر به نفع آنهاست.

وی افزود: خود من بعد از حضور چندین ساله در رادیو یک هفته با برنامه "خانواده" و یک هفته با برنامه "سلام ایران" همکار می‌کنم.

گوینده "سلام ایران" در رابطه با مطرح کردن سبک زندگی در برنامه‌های رادیویی اظهار داشت: ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی با توجه به اشاره‌ی مقام معظم رهبری و نیاز جامعه، یکی از اصل‌های سفارش شده‌ی گروه اجتماعی و خانواده است. نظر به اینکه از سال 85 در برنامه‌های حوزه خانواده کار می‌کنم، معتقدم باید موضوع سبک زندگی در برنامه‌ها بیشتر کار شود و خوشبختانه تابحال هم روند کار خوب بود.

"آل عباس" در خصوص برنامه‌هایی که مخاطب بیشتری را جذب می‌کنند، گفت: در رادیو ایران با مهندسی که صورت گرفته به دنبال جذب مخاطب فعال هستیم. چرا که در این صورت رادیو رشد بیشتری داشته و جذب مخاطب نیز بیشتر می‌شود.

گوینده برنامه خانواده در خصوص مطرح کردن مسائل و مشکلات در برنامه‌های رادیویی عنوان کرد: طرح مسائل و مشکلات در یک برنامه‌ی رادیویی یک اصل است که باید از آن پرهیز شود. اگر شرایط سخت است، نباید آن را سخت‌تر کرد زیرا با مطرح شدن مشکلات در برنامه اتفاق خاصی نمی‌افتد.

وی افزود: عنوان کردن مشکلات مختلف در برنامه‌ها باید با حضور مسئولان، از نهاد‌های مختلف، به منظور پاسخ‌گویی باشد و در برنامه‌های تخصصی صورت پذیرد. به طور مثال در حال حاضر باید در حوزه ی خانواده و با توجه به شرایط موجود،‌ بهینه زندگی کردن را آموزش دهیم.

وی ادامه داد: اگر نقد یک سویه بوده و به دنبال پاسخ نباشیم، بازخورد نخواهیم داشت.

"فاطمه آل عباس " در ارتباط با جایگاه کنونی رادیو در بین مردم بیان کرد: این حرف را از روی تعصب و غیرت رادیویی نمی‌زنم اما با وجود این همه رقیب، رادیو توانسته رویه‌ی خود را حفظ کند زیرا رادیو جایگاه خودش را دارد، مردم عادی، فرهیختگان و دیگر اقشار جامعه به رادیو علاقمندند.

وی در پایان در خصوص رسالت رادیو گفت: در زندگی پرسرعت امروزی مردم نیاز به انرژی تازه دارند. این رسالت رادیو است که حس و حال مردم را بهتر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.