قهرمان مسابقات جهانی پینت بال: کمبود امکانات باعث افت این ورزش است

شهرزاد سعیدی گفت: ورزش پینت بال کشورمان در مقایسه با کشورهای دیگر به دلیل کمبود امکانات مناسب از کیفیت پایین برخوردار است.

قهرمان مسابقات جهانی پینت بال: کمبود امکانات باعث افت این ورزش استشهرزاد سعیدی قهرمان مسابقات جهانی پینت بال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: ما در بین کشورهای آسیایی از نظر کیفی قوی‌تر هستیم اما در مقایسه با کشورهای اروپایی به ویژه در مسابقات جهانی در سطح پایین قرار داریم.

وی در ادامه افزود: بازیکنان کشورهای دیگر برعکس کشور ما به دلیل برگزاری مسابقات پی در پی و تمرینات مداوم از آمادگی بیشتری برای حضور در مسابقات جهانی برخوردار هستند.

شهرزاد سعیدی همچنین تصریح کرد: در حال حاضر 6 ساله در خدمت تیم ملی پینت بال هستم با این وجود هیئت پینت‌بال فقط مسئولیت برگزاری مسابقات و لیگها و تا حد کمی هم هزینه‌های ما را تقبل کرده و تمام هزینه‌هایمان به طور شخصی تامین می‌شود.

وی اذعان کرد: به دلیل وجود تجهیزات پیشرفته در مسابقات جهانی داوری کاملا منصفانه بود و حق هیچ تیمی ضایع نشد اما در مسابقات داخلی خودمان به دلیل عدم وجود این امکانات ناخودآگاه خطای دید وجود دارد.

قهرمان مسابقات جهانی پینت بال در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه هفته‌ای 2 بار تمرین می‌کنیم هزینه‌های آن نیز بر دوش ما سنگینی می‌کند و اگر وضعیت به همین منوال ادامه یابد و هیچ کس از ما حمایت نکند علیرغم میل باطنی با وجود اینکه به این ورزش علاقه زیادی دارم مجبورم از این ورزش کناره‌گیری کنم این ورزش از 2 رشته آمادگی جسمانی و بدنسازی هم بهره گرفته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ما در مسابقات جهانی موفق به کسب مقام اول و بدست آوردن مدال قهرمانی شدیم از مسئولان توقع داریم ابتدایی‌ترین امکانات را در اختیارمان قرار داده و مرتب لیگ و مسابقه برگزار نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار