آیا عکسی که درشبکه موبایلی منتشر شد عامل فوت دختر یاسوجی است؟

مادر دختر نوجوان گفت: فرزندش چند روز قبل از حادثه، تصويري از خودكشي دختري دانشجو در «واتس‌آپ» ديده بود كه از پلي آويزان شده بود.

به گزارش فضای مجازی باشگاه خبرنگاران،ساعت ١٣:٣٠ دوشنبه ٣١‌ فروردين ماه، اهالي يكي از محله‌هاي ياسوج با صداي جيغ و فرياد زني جوان به كوچه ريختند.مادر در حالي كه دختر ١٢ ساله‌اش را در بغل داشت مدام جمله «دخترم خفه شد» را تكرار مي‌كرد. 

يكي از همسايه‌ها درباره اين حادثه مي‌گويد: در خانه بودم كه فريادهای كمك مادر شيوا توجهم را به خود جلب كرد. وقتي به كوچه رفتم، ديدم كه او شيوا را بغل كرده و مدام مي‌گويد كه او خفه شده است. اهالي محل همه جمع شده بودند.بلافاصله شيوا را روي زمين خوابانديم و تنفس مصنوعي داديم. كمي بدنش گرم شده بود كه اورژانس آمد و شيوا را به بيمارستان شهيد بهشتي برد.

مادر شيوا به همسايه‌اش گفته بود كه دخترش چند روز قبل از حادثه، تصويري از خودكشي دختري دانشجو در «واتس‌آپ» ديده بود كه از پلي آويزان شده بود.

در پليس آگاهي ياسوج پرونده‌اي درباره اين حادثه تشكيل شده و تيمي از كارآگاهان رسيدگي به آن را آغاز كرده‌اند با اين حال آنها اعلام نظر قطعي درباره جزييات حادثه را منوط به گزارش پزشكي قانوني مي‌كنند. 

سرگرد فلاحي، مسوول مركز اطلاع‌رساني پليس ياسوج درباره اين خبر مي‌گويد كه هنوز همه‌چيز در حد همان گفته‌هاي خانواده‌اش است و پليس به نتيجه خاصي نرسيده و همه‌چيز منوط به گزارش پزشكي قانوني است كه در چند روز آينده مشخص مي‌شود. 

منبع: خبرآنلاین

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار