سردار محمدی:

حلقه‌های صالحین بهترین مکان برای پرورش انسان‌های مومن و صالح است

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه حلقه های صالحین تمامی نیازها را برطرف می کند گفت: حلقه های صالحین بهترین مکان برای پرورش انسانهای مومن و صالح است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار "هامون محمدی" فرمانده سپاه قدس گیلان در "همایش شهید کامران ملک پور و ابلاغ برنامه های بسیج در حسینیه حضرت ابالفضل (ع) سپاه قدس گیلان" با بیان اینکه کادرسازی در بسیج از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری از بسیج و سپاه است اظهار کرد: 861 هزار نفر در گیلان عضو بسیج هستند که نیمی از این جمعیت را خواهران تشکیل می دهند.


رسالت بسیج  تحقق جامعه اسلامی و اسلامی کردن جامعه است

وی با بیان اینکه رسالت بسیج برابر فرمایشات مقام معظم رهبری تحقق جامعه اسلامی و اسلامی کردن جامعه است گفت: اسلامی کردن جامعه از طریق اقشار بسیج باید صورت گیرد.



فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان این که سپاه پاسداران در عرصه‌های تربیتی، معرفتی و مهارتی با تشکیل شجره طیبه صالحین گام‌های مؤثری برداشته است تصریح کرد: عمق بخشی، بصیرت بخشی نیروهای بسیج و سپاه پاسداران از اهداف تشکیل حلقه‌های صالحین است.

سردار محمدی با تاکید بر اینکه حلقه‌های صالحین تمامی نیازها را برطرف می‌کند گفت: حلقه‌های صالحین بهترین مکان برای پرورش انسان‌های مومن و صالح است.


جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه در بی ثباتی عراق بدنبال موضوعات مرزی نبود

وی با اشاره به تحولات منطقه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه در بی ثباتی عراق بدنبال موضوعات مرزی نبود، بلکه جمهوری اسلامی با حرکت در مسیر تفکر حضرت امام (ره) که به موضوعات فرامرزی و جغرافیایی می اندیشد در حرکت است.


مقام معظم رهبری خط قرمز همه جریانات سیاسی است

وی با بیان اینکه تنها راهکار حل معضلات داشتن برنامه منسجم و کاربردی است، افزود: مقام معظم رهبری خط قرمز همه جریانات سیاسی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان به همسویی عربستان و برخی کشورهای منطقه با استکبار جهانی در حمله به یمن اشاره کرد و گفت: شاهد رویدادهایی همانند دوران دفاع مقدس در میان مردم آن کشور هستیم. 

جوانان یمنی همانند نیروهای ایرانی در دوران دفاع مقدس در حال حماسه و نقش‌آفرینی هستند و از زخمی شدن در نبرد با نیروهای بیگانه که به سرزمین شان تجاوز کرده است، باکی ندارد.

وی با بیان اینکه امثالی چون سردار قاسم سلمیانی در جبهه ها پرورش یافتند گفت: آنچه رزمندگان در جبهه دنبال می کردند منطبق به خواست الهی است.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار